Home » , , , » GAMBAR SEKITAR PERHIMPUNAN BANTAHAN FILEM INNOCENCE OF MUSLIMS

GAMBAR SEKITAR PERHIMPUNAN BANTAHAN FILEM INNOCENCE OF MUSLIMS

Innocence of muslim adalah Sebuah filem yang telah membuatkan kemarahan umat islam diseluruh dunia.

Filem 2 jam itu, Innocence of Muslims menggunakan kos sebanyak 5 juta US Dollar dan telah dibiayai lebih dari 100 Jewish. Filem itu mengatakan Nabi Muhammad S.A.W seorang penipu. Trailer 13 minit telah diletakkan dalam Youtube yang dilakonkan pelakon amateur dengan dialog menghina Islam,

 Nabi dan juga sahabat-sahabat baginda. Bacile juga menggambarkan Baginda seorang yang kaki wanita dengan meluluskan penderaan seksual kanak-kanak. Filem ini dibuat pada musim panas 2011 dengan pelakon seramai 59 orang dan 45 bekerja di belakang tabir. Filem ini telah ditayangkan sekali di panggung Hollywood sekali awal tahun dengan hanya beberapa orang datang menyaksikannya.


 Dewan Pemuda PAS Malaysia akan mengadakan himpunan munajat dan bantahan di seluruh negara berhubung penerbitan filem "Innocence of Muslims" yang menghina Rasulullah SAW.

 Himpunan tersebut telah diadakan sejurus solat Jumaat di setiap negeri di seluruh Malaysia. Berikut adalah senarai lokasi himpunan setiap negeri yang telah disahkan: 

a] Pahang - Masjid Sultan Ahmad Shah Kuantan 
b] Selangor dan Wilayah - Masjid Amaniah, Batu Caves
c] Perak - Masjid Negeri Ipoh
d] Sabah - Masjid TM Sepanggar Kota Kinabalu
e] Penang - Masjid Permatang Janggus
 f] Sarawak - Masjid Bintulu
g] Terengganu - Masjid Rusila
h] Melaka, Kedah, N9, Johor sedang menentukan lokasi utk himpunan tersebut . Bantahan Tersebut telah berjalan lancar Inilah gambar persekitaran dalam perhimpuan membantah filem tersebut,..

sumber

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink