Pages

Mak cik Ni dibakar Hidup-Hidup Oleh Seorang Lelaki

- Polis New York sedang mencari seorang lelaki yang menyerang Seorang MAk cik atau wantia tua dengan cecair mudah terbakar dan menyalakan api, membunuh beliau, dalam lif Brooklyn pangsapuri bangunan Sabtu.

Jiran-jiran berkata Makcik/wanita tua itu pulang ke pangsapuri tingkat kelima selepas pulang dari kedai runcit.

Apabila lif tiba, Wanita itu disembur dengan cecair yang tidak diketahui, dan kemudian lelaki tersebut melarikan diri, kata polis.

Penduduk memberitahu CNN affiliate WCBS mereka mendengar teriakan dan melihat asap dan menyedari seorang wanita di atas api di dalam lif.

"Saya and seseorang dari tingkat keenam pergi mengetuk untuk mendapatkan bantuan orang ramai. Mengetuk pintu memberitahu orang "api, keluar, keluar," penduduk yang bernama John memberitahu stesen. Dia tidak mahu memberikan nama terakhir.

Jiran Carmen kepada stesen bahawa mangsa adalah seorang wanita dalam 60-an itu yang telah tinggal di bangunan itu sejak tahun 1980-an.

"Dia digunakan untuk memberi alat permainan dan hadiah kepada anak-anak sepanjang masa," Martinez memberitahu stesen.

Serangan tersebut telah dirakam pada dua kamera CCTV. Gambar menunjukkan seorang lelaki yang memakai pakaian biru gelap, sarung tangan putih, topeng habuk di atas kepalanya dan membawa bekas cecair di belakangnya.

KLIk=sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan