Pages

Gambar: Gelagat Tentera Zionist Sedang Ketakutan Apabila Diserang Tentera Islam

Gelagat Tentera Zionist Sedang Ketakutan Apabila Diserang Tentera Islam






Gelagat Tentera Zionist Sedang Ketakutan 

Serangan balasan yang dilancarkan mujahidin Palestin Briged Al- Qassam Dan lain-lain membuat ketakutan pada tentera Israel. Sama-sama kita berdoa agar kemenangan ini adalah milik Islam dan Gaza kembali pulih..

Sikap Yahudi yang memang sejatinya pengecut kini semakin dapat terlihat.








Sebagaimana Allah SWT menjelaskan Orang-orang Yahudi ialah kaum yang suka berperang, tapi mereka pada dasarnya adalah kaum yang pengecut.
Allah SWT berfirman :

لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُّحَصَّنَةٍ أَوْ مِن وَرَاء جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّى ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا يَعْقِلُونَ



"(Orang-orang Yahudi dan orang-orang munafik) dengan keadaan bersatu padu sekalipun, tidak berani memerangi kamu melainkan di kampung-kampung yang berbenteng kukuh, atau dari sebalik tembok. (Sebabnya): permusuhan di antara mereka sesama sendiri amatlah keras; engkau menyangka mereka bersatu padu, sedang hati mereka berpecah belah (disebabkan berlainan kepercayaan mereka). Yang demikian itu, kerana mereka adalah kaum yang tidak memahami (perkara yang sebenarnya yang memberi kebaikan kepada mereka).
." (QS. Al-Hasyr: 14)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan