Home » , , , , , , , , , , , » Live Streaming Perhimpunan SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT #505 BLACKOUT

Live Streaming Perhimpunan SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT #505 BLACKOUT

Live Streaming Perhimpunan SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT #505 BLACKOUT




Live Streaming Perhimpunan SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT #505 BLACKOUT



untuk menyaksikannya Klik SINI = SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT #505 BLACKOUT










Satu perhimpunan telah dirancang oleh pakatan pembangkang bagi memprotes keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang kononnya tidak adil dan melalui satu maklumat bahawa penganjur sudah mendapatkan kebenaran untuk menggunakan stadium Kelana Jaya daripada pihak berkuasa tempatan (PBT) di Petaling Jaya namun tiada sebarang notis dikemukakan kepada pihak polis.  
Polis Selangor mengesahkan sehingga hari ini mereka tidak menerima sebarang notis permohonan daripada pihak penganjur yang dijangka mengadakan perhimpunan 'Suara Rakyat Suara Keramat' di Stadium Kelana Jaya, Petaling Jaya, malam ini.
"Kami difaham
kan perhimpunan itu dijangka dimulakan pukul 8.30 malam ini tetapi saya mengesahkan tiada permohonan atau notis dikemukakan kepada polis setakat ini.
"Pihak penganjur sepatutnya tahu undang-undang kerana saya percaya mereka sendiri mempunyai peguam masing-masing yang seharusnya tahu permohonan atau notis perlu dikemukakan 10 hari sebelum perhimpunan hendak diadakan," katanya pada sidang akhbar di Pusat Media Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor di sini, hari ini.
Hasanuddin yang ditanya mengenai khabar angin yang mendakwa perhimpunan itu dijangka menukar lokasi ke Stadium Malawati, di sini pula memberitahu, polis tidak ada maklumat mengenainya.
"Polis akan memantau dan mengambil tindakan susulan terhadap mereka sekiranya mereka masih berdegil untuk meneruskan perhimpunan itu yang jelas melanggar Akta Perhimpunan Aman 2012," ujarnya.



0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink