Saiful Bukhari Sumpah Liwat Depan Kaabah (video)

Saiful Bukhari Sumpah Liwat Depan Kaabah 























Saiful Bukhari Sumpah Liwat Depan Baitullah




1500 tahun dahulu, haji ABU JAHAL yang juga musuh kepada nabi s.a.w telah bersumpah di hadapan maqam ibrahim di kaabah dengan tujuan agar pembohongan nya di percayai orang arab ketika itu, dengan berkata

''demi tuhan kaabah, aku bersumpah Dia itu adalah penyesat dan penfitnah 
paling besar bagi kaum quraisy, beliau memecahbelahkan kaum kita dan cuba 
membawa agama baru yang entah dari mana datangnya, sesungguhnya Dia
sesat dan gila''

persoalan mula timbul, adakah Allah s.w.t makbulkan doanya ketika itu? jawapannya sudah pastilah tidak, kerana Allah itu Maha Mengasihani. walaupun dengan jelas ABU JAHAL (Contoh Saiful) adalah penfitnah besar bagi nabi s.a.w.

dunia masakini segalanya adalah DUIT. jiwa manusia boleh di beli dengan duit. video di bawah sebagai contoh, jika nabi s.a.w masih hidup, sudah pastilah orang yang menuduh akan di sebat kerana tidak membawakan empat saksi yang beriman untuk menuduh dan menfitnah orang lain.








Surah Mujadalah (surah ke 58)

[14] Tidakkah engkau melihat (bagaimana jahatnya) orang-orang yang bersahabat karib dengan kaum yang telah dimurkai Allah (dengan sebab kekufuran dan khianatnya)? Mereka itu bukanlah dari golongan kamu dan bukan pula dari golongan kaum yang tersebut itu (kerana mereka ialah golongan munafik); dan lagi mereka selalu bersumpah dengan dusta, sedang mereka mengetahui (bahawa mereka adalah berdusta).

[15] Allah telah menyediakan bagi mereka azab seksa yang berat; sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah lakukan.

[16] Mereka menjadikan sumpahnya sebagai perisai (untuk menyelamatkan diri dan harta bendanya daripada dirampas atau dibunuh), maka dengan yang demikian dapatlah mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari jalan Allah; oleh itu mereka beroleh azab seksa yang menghina.

[17] Harta benda mereka dan anak pinak mereka tidak sekali-kali akan dapat memberikan sebarang pertolongan kepada mereka dari azab Allah. Merekalah ahli neraka, mereka tetap kekal di dalamnya.

[18] (Setelah nyata kepada orang-orang munafik itu bahawa harta benda dan anak pinaknya tidak dapat memberikan pertolongan), ketika mereka semuanya dibangkitkan oleh Allah (pada hari kiamat), maka mereka bersumpah kepadaNya (bahawa mereka adalah orang-orang mukmin) sebagaimana biasanya mereka bersumpah kepada kamu; dan mereka menyangka bahawa (dengan berbuat demikian) mereka akan mendapat sesuatu (yang berfaedah kepada mereka). Ketahuilah! Bahawa sesungguhnya merekalah golongan pendusta.

[19] Syaitan telah menguasai dan mempengaruhi mereka, sehingga menyebabkan mereka lupa mengingati (ajaran dan amaran) Allah; mereka itulah puak Syaitan. Ketahuilah! Bahawa puak Syaitan itu sebenarnya orang-orang yang rugi.


Kredit 

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink