Home » , , , , , , , , » Sejarah Tercipta Oleh Rakyat Sendiri | Suara Rakyat Suara Keramat | PRU 13

Sejarah Tercipta Oleh Rakyat Sendiri | Suara Rakyat Suara Keramat | PRU 13

Sejarah Tercipta Oleh Rakyat Sendiri | Suara Rakyat Suara Keramat | PRU 13 








Sejarah Tercipta Oleh Rakyat Sendiri | Suara Rakyat Suara Keramat | PRU 13 



Sejarah Tercipta Di Stadium Kelana Jaya Ketika Ini... Mengingatkan Kembali Nostalgia Di Stadium Merdeka Pada HKR Januari Lalu... Gambar Sempena Ceramah GRAND FINALE Pakatan Rakyat Disana Yang Dihadiri Lebih 50 000 Rakyat



Malam tadi tepat 12 tengah malam berakhirlah kempen pilihanraya kali ini. Esok  pengundi sah akan menunaikan tanggungjawab masing-masing. Pengundi haram tajaan BN juga  akan cuba memperjudikan nasib negara ini kerana serakah UMno BN. Tentu juga atas sokongan SPR.
Namun begitu, langkah terakhir setelah bertungkus-lumus berusaha, marilah kita sama-sama berdoa ke hadratlah Allah SWT supaya kezaliman dan penipuan yang ingin dilakukan dapat dihalang-Nya. UMno BN ingin merancang untuk menjalankan penipuan  dan Allah SWT jualah tempat kita berserah.

Tuan-puan, saudara-saudari, marilah kita menjadi sebahagian dari sejarah besar negara ini untuk menuju ke Putrajaya, untuk menjadikan Malaysia lebih baik bersama PR. 

Realiti Insan mengucapkan selamat menunaikan tanggungjawab masing-masing dengan niat mencari redha Allah SWT. Jadikan diri kita semua sebahagian dari sejarah yang akan dilakarkan, Insyaallah….














0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink