Home » , , , , » TIZ ZAQYAH PANDAI MELUKIS.....JOM TENGOK HASILNYA

TIZ ZAQYAH PANDAI MELUKIS.....JOM TENGOK HASILNYA

TIZ ZAQYAH PANDAI MELUKIS




















TIZ ZAQYAH PANDAI MELUKIS

Wow!!! Menakjubkan, itulah yang dapat diperkatakan apabila melihat hasil lukisan artis popular, Tiz Zaqyah ini. Tidak disangka-sangka sebenarnya Tiz Zaqyah yang popular dengan Drama Nur Kasih ini mempunyai bakat yang sangat besar dalam bidang seni. Kata orang seni itu pelbagai dan dipecahkan oleh beberapa jenis seni.

Walaupun Tiz Zaqyah berbakat dalam bidang lakonan tetapi dalam bidang seni lukis juga sebenarnya dia berbakat. Sememangnya bakat adalah satu anugerah yang diberikan oleh Tuhan kepada manusia. Mungkin artis lain berbakat dalam bidang seni lakonan tetapi dalam bidang seni lukis belum tentu dia berbakat.


Sama-sama kita melihat lukisan hasil buah tangan pelakon jelita ini. Lukisan ini sangat awesome dan nampak seninya.






0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink