Zain Saidin Hanya Membodohkan Diri - Chef Adu


Zain Saidin Hanya Membodohkan Diri - Chef Adu


















Zain Saidin Hanya Membodohkan Diri - Chef Adu

WALAUPUN pelakon Zain Saidin, telah disingkirkan dari dapur MasterChef Selebriti Malaysia 2 (MSM 2), kontroversi kelantangannya terhadap juri yang juga chef masih hebat diperkatakan.
Rata-rata menyalahkan kekasih aktres jelita, Rozita Che Wan, ini dan menganggap tindakannya terlalu biadab serta tidak menghormati juri dan tenaga pengajar yang lebih berusia.
Malah, Zain turut mengakui dirinya telah dipergunakan produksi untuk tujuan tertentu dan dijadikan watak jahat dalam drama itu.
Enggan mengambil pusing mengenai situasi itu, chef yang juga juri, Chef Adu Amran, meminta agar perkara ini tidak terus diperbesarkan.
“Sejujurnya, saya tiada masalah dengan Zain ataupun peserta lain. Dalam situasi itu, Zain hanya bertikam lidah dengan Chef Joe.
“Namun, sebagai barisan juri, saya perlu menjernihkan keadaan. Janganlah memperbesarkan hal ini lagi kerana ia hanyalah perkara yang remeh.
“Lagipun, tindakan Zain itu hanya membodohkan diri sendiri dan seharusnya menerima kesilapan itu,” katanya yang tidak mahu memburukkan lagi keadaan.
Menerusi MSM 2, Zain merupakan selebriti ketiga yang terpaksa meninggalkan rancangan itu setelah Yassin dan Keroz Nazri disingkirkan pada minggu penyingkiran terdahulu.
Sinar

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink