Pages

JULIA PEREZ(JUPE) AKAN BERKAHWIN DENGAN SEORANG USTAZ




Jakarta - Julia Perez mengaku dalam masa terdekat ini beliau akan pergi ke Tanah Suci untuk menjalani ibadah umrah. Ada khabar mengatakan, Jupe juga akan dinikahi seorang ustaz di sana.

Sebelumnya, ia memang mengaku telah dijodohkan dengan seorang ustaz oleh ibunya sendiri. Namun, masih tertanya tanya siapakah ustaz tersebut

Jupe menyatakan bahaya, si ustaz memang tak ingin diketahui ramai sebelum dirinya menanggalkan citra sebagai artis seksi. Ia mengaku, calon suaminya itu akan muncul setelah dirinya berubah .

Setelah pernyataan Jupe tersebut, ia bercadang untuk mengerjakan umrah. Jupe yang kerap tampil seksi juga berharap diberikan kesedarah dan hidayah selepas pulang mengerjakan umrah nanti.

oleh yang demikian timbullah khabar angin, Jupe akan dinikahi oleh seorang ustaz di Tanah Suci. Benarkah seperti itu?

"Kalau ditanya gitu kita lihat saja, takutnya aku ngomong begini, dia kabur," ujar Jupe saat ditemui di acara 'DahSyat' di RCTI, Jakarta Barat, Rabu (18/4/2012).

"Saya lagi pengen berdoa. Lagi benar-benar galau banget, aku pengen dekatkan diri ke Allah. Aku pengen satu doa, pengen diikhlaskan. Agak susah kalau ikhlas, aku pengen umroh diberikan keikhlasan dan kesehatan," tambahnya.


JIKA JUPE INGIN BENAR HENDAK BERUBAH BAGUSLAH KAN
SUMBER
klik=Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan