Pages

Live Streaming Di Ambang 2013 Bersama Ustaz Azhar Idrus | Dataran Shah Alam

Live Streaming D'Ambang 2013 Bersama Ustaz Azhar Idrus | Dataran Shah Alam




Live Streaming D'Ambang 2013 Bersama Ustaz Azhar Idrus | Dataran Shah Alam


Nampaknya tahun 2012 semakin hampir untuk melabuhkan tirai.Apa kata kali ini kita raikannya dengan penuh ciri keislaman.Katakan tidak pada konsert dan Parti..katakan Ya pada Ceramah keilmuan,,


Sambutan ambang tahun baru sudah mnejadi sinonim dengan masyarakat dunia. Setiap tempat dan negara ada cara tersendiri untuk mengadakan sambutan.

Kali ini buat kali kedua di stadium Shah Alam, sambutan tahun baru yang lebih islamik akan diadakan seperti tahun lepas. Dan yang pasti tidak akan ketinggalan adalah Ustaz Azhar Idrus juga akan turut bersama meriahkan majlis ini. Selain itu yang akan bersama adalah Ali XPDC, Malek Noor, Diana Amir dan ramai lagi. Semoga tahun baru akan lebih menbawa berkat dan rahmat hendaknya






Live dari Dataran Shah Alam

D'Ambang 2013 
On Air Bermula pukul jam 8.00 malam

P/s: Kami tidak Bertanggungjawb dengan sebarang masalah teknikal terhadap Siaran yang dikongsi,,



Kredit Video



Live video by Ustream


Istanbul Camlica Mosque | Masjid Bentuk Cengkerang Siput Di Turki

Istanbul Camlica Mosque | Masjid Bentuk Cengkerang Siput Di Turki





Istanbul Camlica Mosque | Masjid Bentuk Cengkerang Siput Di Turki


Istanbul Camlica Mosque ialah sebuah konsep masjid moden yang dicadangkan dibina di Istanbul Turki. Ianya mampu memuatkan 30 000jemaah di dalam ruang solat sebesar 45 506 meter persegi

Masjid ini kelihatan seperti kulit kerang dan sangat berbeza dari rekaan masjid konvensional. Camlica direka oleh firma rekaan SN Architechs. Rekaan dindingnya pula dihiasi oleh corak Turki Othmaniah tradisional. Sangat cool









Koleksi Ucapan Tahun Baru 2013 | Happy New Year 2013

Koleksi Ucapan Tahun Baru 2013 | Happy New Year 2013





Koleksi Ucapan Tahun Baru 2013 | Happy New Year 2013




Pejam-Celik sedar tak sedar sudah hampir berakhirnya tahun masihi 2012,Selamat tahun baru diucapkan kepada semua pembaca blog ini,,

disamping ini ada beberapa contoh ayat ucapan selamat tahun Baru untuk Anda yang ingin Update status di facebook,atau SMS kepada Rakan anda,..



Semoga damai dan kasih Allah mengisi setiap hari dalam hidup anda.Harap anda dan keluarga anda selamat dan bahagia. Selamat Tahun Baru 2013.


Dengan berjalannya waktu, setiap pengalaman dalam hidup adalah pelajaran, tapi cinta akan selalu menjadi kekuatan dalam perjalanan kehidupan. Selamat Tahun Baru 2013.


Harapan Tahun Baru ini Kita akan memiliki visi baru, misi baru, hidup baru, hari baru yang akan lebih baik dari hari kemarin .. Selamat Tahun Baru 2013 semua!


… Selamat Tahun Baru .. Ucapkan selamat tinggal pada 2012 dan selamat datang 2013 .. Semoga tuhan memberkati kita .. semoga tahun ini jauh lebih baik dari tahun lalu dan harapan bahwa kita selalu menjadi teman yang baik .. Selamat Tahun Baru 2012.Iman membuat segala sesuatu menjadi mungkin. Harapan membuat segala sesuatu menjadi bekerja. Cinta membuat segala sesuatu menjadi indah. Semoga kamu memilikisemuanya untuk tahun baru ini, Selamat tahun baru 2013 .


Detik..demi detik, hari demi hari,hingga bulan demi bulan telah mengusung banyak cerita, suka..duka..menjadi warna nyata dalam hidup kita, tapi biarkan semua menjadi kenangan yang terpahat,kini tahun baru telah menyambut kita,tibanya kita memperbaiki kegagalan menjadi kejayaan, kita buka lembar kisah baru dengan semangat dan keceriaanSelamat tahun baru 2013.


Tahun Baru….MOTIVASI & OBSESI BARUPERBAHARUI LAGI DIRI KITA MENJADI LEBIH BAIK!!!


Selamat Datang 2013.Tiada kata yang seindah lantunan syair.Tiada mutiara yang secantik bidadari.Tapi hari ini lebih dari hari sebelumnya, kerana tak lama lagi kita akan melewati detik pergantian yang banyak di tunggu jutaan manusia di dunia.Hanya satu yang dapat aku lakukan dan berkataSelamat tahun baru 2013.


B-egin withL-ove in ISLAME-xpect blessingS-hare goodnessS-hine like the sunl-nspire everybodyN-ever forget thatG-OD is with u alwaysHappy New Year 2013


Wishing u SUNLIGHT in u’r heartSUCCESS in u’r pathANSWERS to u’r prayers..HAPPINESS in u’r life..SMILE in u’r face..Happy New Year 2013


FAITH makes all things possible,HOPE makes all things work,LOVE makes all things beautiful.May you have all three in this New Year 2013


Matahari menyelinap dibalik bukit, sembunyikan kenangan hidup, menyimpan lembaran usang, menyambut hari-hari muda, sebentar lagi akan menjelang. Selamat datang tahun baru 2013, harapan baru dan perubahan.


Malam ini akan berlalu, minggu ini akan beranjak, bulan ini akan pergi, tahun ini akan meninggalkan. Sejarah kehidupan, catatan suka dan duka, menyongsong tahun baru. Selamat tahun baru 2013. Semoga selalu berjaya dan sejahtera


hari bergantibulan bergantitahun pun bergantitahun baru harapan barutetap semangatmasa lalu adalah kenanganhari ini adalah goresanhari esok adalah harapanselamat tahun baru 2013selamat tinggal kenanganselamat datang harapan


let sun bring you hopelet stars bring you rightnesslet love bring you happinesslet my message bring you the dream come truehappy new year 2013wish you all the best


buka hati dapat cintabuka tangan dapat persahabatanbuka mata dapat pemandanganbuka handphone dapat pesananbuka pesanan dapat ucapanSELAMAT TAHUB BARU 2013!!!


Cinta di bulan FebuariKedamaian di bulan MaCKetenangan di bulan AprilKesenangan di bulan MeiKegembiraan di bulan Jun hingga NovemberDan keuntungan di bulan DisemberSemoga TAHUN BARU 2013 INI Tuhan memberimu…12 bulan kebahagian52 minggu kegembiraan365 hari kejayaan8760 jam kesihatan52600 mInit keuntungan3153600 detik keceriaan


Yesterday is memory. Today is a gift. Tommorow is a Hope. Let’s begin New Year 2013 with faith, love, peace and new hope.



No regret about the past…No fear about the future…New hopes & dreams in 2013…Thankful to God for His blessings in 2013…Happy New Year !!



Only open HEARTS receive LOVEonly open MINDS receive WISDOMonly open HANDS receive GIFTSand..only SPECIAL FRIENDS receive my Happy New Year greeting .HAPPY NEW YEAR 2013 !!!

Maksud Disebalik Logo Nike

Maksud Disebalik Logo Nike










Maksud Disebalik Logo Nike





Dalam mitologi Yunani, Nike (yg berarti kemenangan) adalah dewi yang dihubungkan dgn kemenangan dan keberhasilan. Bangsa Romawi menyamakan Dewi Nike dgn Dewi Victoria. Menurut berbagai dongeng, Dewi Nike disebutkan sebagai puteri dari Pallas (Titan) dan Styx (Dewi Air), saudari dari Cratos, Bia dan Zelus. Dewi Nike dan dan saudara saudari kandungnya menyertai Zeus pada saat perang melawan Titan.

Nike sering digambarkan bersayap dalam lukisan mahupun patung. Sebagian besar dewa-dewi Yunani kuno dapat melepaskan sayapnya. Nike adalah dewi kekuatan, kecepatan dan kemenangan baik dalam peperangan maupun dalam kompetisi. Nike berteman dekat dgn Athena (dewi kebijaksanaan). Nike merupakan salah satu dewi yg figurnya digunakan pada koin. Selain itu figur Nike juga digunakan untuk piala FIFA pertama yg dikenal sebagai piala Jules Rimet. Sejak tahun 1928, figur nike digunakan untuk medali Olimpiade musim panas, yg digambarkan sedang memegang daun palem ditangan kiri dan mahkota kemenangan ditangan kanan.




Syarikat pakaian terkemuka, Nike Inc. mengambil nama dewi Nike tersebut... Nike Inc. adalah salah satu perusahaan kasut, pakaian dan alat-alat olahraga Amerika Syarikat yg merupakan salah satu yg terbesar di dunia. Mereka terkenal karena menaja beberapa olahragawan terkenal di dunia seperti Tiger Woods, Ronaldo, Maria Sharapova dan Michael Jordan dll. Nah... mengenai desain logo NIKE kenapa cuma gambar tanda pemeriksaan (check) atau Right? Desain Logo NIKE ini bernama Swoosh. Nike "Swoosh" adalah sebuah desain logo yg diciptakan pada tahun 1971 oleh Carolyn Davidson, seorang mahasiswi pereka grafik di Portland State University. Dan digunakan sebagai motif pada sepatu olahraga sejak tahun 1970-an. Sedangkan tanda centang pada desain logo perusahaan terdaftar sebagai lambang dagangan pada tahun 1995.

Emma Maembong Dan Lukisannya

Emma Maembong Dan Lukisannya























Emma Maembong Dan Lukisannya


Anak seni bernama Fatimah atau lebih dikenali sebagai Emma Maembong sedang Meningkat Naik di Persada Seni Negara,,


SENI merupakan bidang yang sungguh luas. Ia terbahagi kepada beberapa bahagian dan sering memberi gelaran untuk mereka yang berada di dalam industri yang sama. Meneliti perjalanan seni lakonan gadis ini, ternyata tiada apa yang perlu dibanggakan lagi. Namun, jika kita mengenali siapa sebenarnya Fatimah Rohani Ismail, pasti terdetik rasa kagum dengan bakat luar biasa yang dimilikinya.

Mula melukis sejak usia yang kecil, Fatimah atau lebih dikenali sebagai Emma Maembong, berkata, seni lukisan sentiasa menjadi cinta abadinya. Mewarisi bakat melukis daripada bapanya yang juga pelukis tersohor negara, Ismail Embong, bagi Emma bakat yang diwarisi itu merupakan harta tidak ternilai buat dirinya.






“Saya tidak ingat bila saya mula melukis, tetapi memang dari kecil lagi, saya sudah pandai menggunakan berus.

“Apabila meningkat dewasa, gaya lukisan saya semakin baik. Seingat saya, lukisan pertama saya dijual ketika saya berumur 14 tahun. Disebabkan itu, semangat untuk terus melukis semakin membuak-buak," katanya tersenyum.

Menurut Emma, walaupun dia merupakan anak kepada pelukis terkenal, namun pendedahan melukis itu bukanlah hadir secara langsung. Mengakui ayahnya mahu melihat usaha itu hadir dari dirinya sendiri, Emma pada mulanya hanya berlajar melukis secara sendirian.

“Minat ini sebenarnya hadir dengan sendiri, tiada paksaan daripada ayah untuk saya mengikut jejak langkahnya.

“Bila sudah sampai satu tahap, baru ayah mempercayai kemampuan saya dan dari situ, dia mula mengajar saya," katanya bersungguh.

Terus bercerita mengenai minat nombor satunya itu, bagi Emma walaupun dia kini sudah bergelar seorang pelakon, itu tidak bermakna dia mahu melupakan dunia seni lukisan yang sehingga kini mewarnai hidupnya.

“Apabila ayah membenarkan saya bekerja, saya langsung tidak terfikir mahu bergelar seorang pelakon.

“Sehinggalah salah seorang kakak mencadangkan saya untuk berlakon. Pada mulanya memang agak kekok, namun kelebihan bidang ini adalah pada waktu yang sama saya juga masih mampu meneruskan kerjaya sebagai pelukis," katanya.
Mengakui kesibukannya kini membantutkan niatnya untuk mencipta karya terbaharu, Emma berkata, selalunya jika bercuti panjang, lokasi utama yang akan ditujunya adalah kampungnya yang terletak di Terengganu.

“Buat masa ini, saya masih sibuk, jadi tak sempat nak menyiapkan apa-apa lukisan. Namun, saya akan teruskan bila ada kelapangan," ujarnya.

Baharu sahaja selesai penggambaran drama bersiri Cinta Itu Milikku, Emma mengambil keputusan untuk bercuti panjang dan selalunya dia akan pulang ke Terengganu.

Penulis yang menemubual Emma di Balai Seni Visual Negara, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur pada mulanya berasa agak hairan melihat gadis itu begitu ramah bertegur sapa dengan para pekerja di situ. Setelah dijelaskan, rupa-rupanya Emma pernah ‘membesar’ di bangunan tersebut.

“Saya kenal dengan sebahagian besar pekerja di sini.

“Dahulu, ayah mempunyai pejabatnya di sini, setiap kali ayah ke sini, dia akan membawa saya. Jadi, kebanyakan masa saya dihabiskan di sini bagi menemani ayah. Sebab itulah, saya biasa dengan persekitaran di bangunan ini," katanya.
Anak ayah

Meneruskan perbualan, Emma mengakui dia merupakan seorang anak yang sangat rapat dengan ayahnya. Tidak pernah hadir ke sekolah seperti biasa, bagi Emma perjalanan kehidupan remajanya agak berbeza dengan remaja di luar sana.

“Saya dibesarkan oleh ayah, manakala adik beradik saya yang lain dibesarkan oleh ibu.

“Ayah memang seorang yang penyayang, ada suatu masa dia akan menyediakan segala-galanya untuk saya. Bagaimanapun, apabila usia meningkat dewasa, sedikit demi sedikit dia mula memberi ruang untuk saya mengatur perjalanan hidup saya sendiri. Saya akui pada mulanya agak takut, namun selepas beberapa ketika kini saya mulai belajar erti kehidupan," katanya yang kini sudah tujuh bulan bergelar pelakon.

Berkongsi pengalaman sebagai pelakon, menurut Emma pada mulanya, dia agak terkejut dengan ‘penangan’ gelaran seorang pelakon.

“Dahulu, saya hanya orang biasa, seorang anak yang akan mengikut ayahnya menyertai pameran lukisan, selain seorang pelukis biasa.

“Justeru, tidak dinafikan hanya ada golongan tertentu mengenali saya. Namun, apabila bergelar pelakon kini, baharu saya tahu erti privasi. Memang banyak bezanya dan saya mula belajar untuk selesakan diri dengan keadaan ini," katanya.

Tidak mahu terburu-buru, bagi Emma tempoh tujuh bulan berada di dalam dunia lakonan banyak mengajarnya erti kesabaran. Walaupun bakat lakonannya masih lagi diragui, Emma tidak mahu menjadikan itu sebagai alasan untuk mengundurkan diri.

“Saya akui ramai lagi di luar sana yang mempersoalkan bakat lakonan saya.

“Ingin saya tekanan di sini bahawa saya masih lagi belajar, dan saya yakin masa itu masih lagi panjang untuk saya. Apa yang saya harapkan cuma peluang dan sokongan daripada mereka di luar sana," katanya.


Read more: Source

Fear Factor Selebriti Malaysia Episode 1 Tonton Online Youtube

Fear Factor Selebriti Malaysia Episode 1 Tonton Online Youtube



















Fear Factor Selebriti Malaysia Episode 1 Tonton Online Youtube

Seperti yang telah diwar-warkan sebelum nie, pengambaran fear factor selebriti Malaysia sepenuhnya diambil di Cape Town dengan di hos kan oleh Aoran Aziz  telah pun bersiar di Asto ria (104) dan Mustika HD (134) bermula 29 Disember 2012 senanyak 13 episode ini.



Fear factor selebriti Malaysia episode 1

Episode pertama lebih kepada pengenalan yang hanya memilih cabaran seperti ketinggian atau gayat. Tapi masih lagi adanya penyikiran yang mana peserta pertama yang tersingkir adalah Roslan Shah dan Azam Pitt. Manakala pemenang bagi cabaran ini ialah Dafi dan Zoey.







KREDIT

Cara Proses Membuat 1g Gold Bar

Cara Proses Membuat 1g Gold Bar













Cara Proses Membuat 1g Gold Bar


Anda mempunyai simpanan Gold Bar?

Jom kita baca serba sedikit Artikel terdahulu berkaitan dengan Emas


DINAR EMAS DAN DIRHAM PERAK AMALAN SUNNAH YANG DITINGGALKAN



Ingin Tahu Bagaimana 1gm Gold Bar Emas di Proses?



CombiBars merupakan proses mengicilkan saiz emas kepada saiz 1g. Proses ini dilakukan di ESG,iaitu syarikat Jerman Heimerle + Meule dan Valcambi Mint Switzerland.


































Kenapa Gadis Melayu Sering Kena Rasuk





Kenapa Gadis Melayu Sering Kena Rasuk
























Kenapa Gadis Melayu Sering Kena Rasuk


Memang Pelikkan Kalau Di sekolah Sering kali terjadi kes Gadis kena Histeria/Kena rasuk dek Mambang, Nak tahu kenapa Gadis Melayu sering menjadi sasaran Jin Merasuk?

Jom Baca Kisah Ini....


Kenapa perempuan Melayu senang kena rasuk
Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya...

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan. 

Kes histeria di sekolah kat BSB... ..Misteri di Asrama Puteri terjawap! 



Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya! 

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu. 

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!" Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???" 

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab... "Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK... " "Aduhai...


Source FB

Shila Amzah Dihentam Peminat Sebab Mc Donalds

Shila Amzah Dihentam Peminat Sebab Mc Donalds  | Lepas Konsert Amal Gaza Shila Makan MC Donalds












Shila Amzah Dihentam Peminat Sebab Mc Donalds | Lepas Konsert Amal Gaza Shila Makan MC Donalds


Berikut adalah apa yang dikutip di laman Forum Cari . Mereka Membincagkan mengenai Shila Amzah Dihentam Peminat Gara-Gara berkongsi Gambarnya ketika makan burger Mc Donalds.

Bila kita lihat Komen pada foto berikut,Banyak komen yang menghentan Shila bebrbanding memuji dengan isu memboikot barangan produk Yahudi Untuk menyelamatkan Palestin








Shila Amzah Bakal Adakan Konsert Amal Untuk Gaza

Sementara itu, penyanyi berusia 22 tahun itu bakal mengadakan Konsert Shila Amzah sempena Gala Amal Pamoga-Gaza buat pertama kalinya sepanjang 12 tahun berkecimpung dalam industri muzik tempatan.
Kata Shila, dia bersyukur apabila pihak penganjurnya, Vida Beauty membuka peluang untuknya mengadakan konsert sendiri yang akan berlangsung pada 29 Disember lepas di Hotel One World, di sini.







Sebelum ini Shila Amzah dikatakan Boros kerana memborong kasut untuk koleksi peribadi beliau Di Amerika

SHILA AMZAH DIKATAKAN BOROS, BORONG KASUT DI AMERIKA



Apa-apapun biasalah tu,Nama Shila Amzah Semakin Naik dan Mendapat perhatian peminat.Kritikan dan pujian tu tak boleh lari jika Bergelar Artis..

Real Man Dont Rape | Lelaki Sejati Tidak Merogol

Real Man Dont Rape | Lelaki Sejati Tidak Merogol  | Delhi gang rape victim |Tchuna
















Real Man Dont Rape | Lelaki Sejati Tidak Merogol | Delhi gang rape victim |Tchuna


Lelaki Sejati Tidak Merogol,Begitulah Salah Satu Slogan Oleh Penduduk India Terhadap Kematian Mangsa Rogol Beramai-Ramai Di Dalam Bas Di India


NEW DELHI: Polis India mendakwa enam lelaki kerana membunuh pada Sabtu, beberapa jam selepas seorang wanita yang merupakan mangsa rogol dan dipukul secara beramai-ramai di dalam bas di New Delhi, meninggal dunia di hospital Singapura.
Jurucakap polis di New Delhi, Rajan Bhagat berkata, keenam-enam mereka berhadapan dengan hukuman mati sekiranya disabit kesalahan, dalam kes yang mencetuskan bantahan di seluruh India untuk perlindungan lebih besar bagi wanita daripada keganasan seksual, dan menimbulkan persoalan mengenai kelonggaran tindakan polis terhadap jenayah seksual.
Perdana Menteri India, Manmohan Singh berkata, beliau menyedari tentang emosi banyak pihak yang timbul ekoran serangan itu , sambil menambah ia terpulang kepada semua masyarakat di India untuk memastikan bahawa kematian wanita muda itu tidak akan sia-sia.
Mangsa "meninggal dunia secara aman" pada awal Sabtu di Hospital Mount Elizabeth di Singapura bersama dengan keluarga dan para pegawai Kedutaan India di sisinya, kata Ketua Eksekutif hospital, Dr Kevin Loh dalam satu kenyataan.
Selepas berada selama 10 hari di sebuah hospital di New Delhi, wanita itu dibawa ke Hospital Mount Elizabeth yang pakar dalam pemindahan pelbagai organ pada Khamis.
Loh berkata, wanita itu berada dalam keadaan yang sangat kritikal sejak Khamis, dan bertambah teruk pada lewat Jumaat, dengan tanda-tanda yang semakin merosot.
“Walaupun semua usaha oleh pasukan terdiri daripada lapan pakar di Hospital Mount Elizabeth untuk memastikannya stabil, tetapi keadaannya terus merosot dalam tempoh dua hari ini,” kata Loh.
"Dia mengalami masalah di mana organnya tidak berfungsi berikutan kecederaan serius pada badan dan otaknya. Dia berani bertarung nyawa sejak sekian lama, tetapi trauma pada badannya terlalu teruk untuk mengatasinya,” katanya lagi.
Pelajar perempuan itu yang bersama seorang rakan lelaki yang belum dikenal pasti, berada di dalam bas di New Delhi selepas menonton filem pada petang 16 Disember apabila mereka diserang oleh enam lelaki yang merogolnya.
Pasangan itu dipukul dan kumpulan lelaki itu memasukkan batang besi ke dalam badan wanita itu sehingga menyebabkan kerosakan organ yang teruk.
Kedua-duanya ditelanjangkan dan dicampakkan daripada bas, kata polis.
Polis India menahan enam orang berkaitan dengan serangan itu, yang menyebabkan mangsa mengalami kecederaan dalaman yang teruk, jangkitan paru-paru dan kerosakan otak.
Pelajar perempuan itu juga mengalami serangan jantung semasa di hospital di New Delhi. - AP



Wajah Sebenar Dibalik Karakter TELETUBBIES

Wajah Sebenar Dibalik Karakter TELETUBBIES









Wajah Sebenar Dibalik Karakter TELETUBBIES



Masih Ingat Lagi Rancangan untuk Kana-kanak Riang bertajuk Teletubbies.

Ramai yang Suka menonton Teletubbies disebabkan oleh kecomelan Karakter Tinky Winky. Dipsy. Lala dan Po! serta bayi Matahari yang suka Gelak tu

Kali ini mari kita lihat rupa sebenar pelakon di sebalik kostum comel Tinky Winky. Dipsy. Lala dan Po!













































Jom Layan Teletubbies Sekejap

Time For Teletubbies 2012 English Movie FULL