Home » , , , , , , , , , » Maruah saya sudah dipijak | Alyah Dihentam Pereka Fesyen Hatta Dolmat Dan Rizman Ruzaini

Maruah saya sudah dipijak | Alyah Dihentam Pereka Fesyen Hatta Dolmat Dan Rizman Ruzaini

Alyah Dihentam Pereka Fesyen Hatta Dolmat Dan Rizman Ruzaini





Alyah Dihentam Pereka Fesyen Hatta Dolmat Dan Rizman Ruzaini


Perang Hatta Dolmat Rizman Ruzaini Dengan Alyah Di Twitter.


Hatta Dolmat, salah seorang pereka fesyen terkenal di Malaysia melahirkan rasa kekecewaannya terhadap Alyah menerusi laman Twitternya semalam. Hatta Dolmat sebelum ini pernah bekerjasama dengan nama-nama besar seperti Yuna, Siti Nurhaliza dan ramai lagi.
Yang mengecewakan Hatta Dolmat ialah Alyah menempah sehingga 4 pasang baju daripada pereka fesyen yang dikenalinya untuk sebuah majlis.

Malah Hatta menggangap Alyah seperti sengaja mengumpul baju banyak-banyak dan tidak memakainya.

Hatta Dolmat Dan Rizman Kecewa Dengan Alyah



Hatta juga melahirkan rasa seriknya untuk bekerjasama dengan selebriti kerana takut perkara yang sama akan berulang lagi. Abang Nara boleh fahami perasaan Hatta. Penat lelah seolah-olah tidak berbaloi.




Kecoh hari ini apabila beberapa blog hiburan tempatan menyiarkan beberapa keping foto mengenai status Twitter dua orang pereka fesyen terkenal tempatan, Rizman Ruzaini dan juga Hatta Dolmat.
Kedua mereka yang pernah mereka baju untuk artis-artis terkenal seperti, Datuk Siti Nurhaliza, Erra Fazira dan ramai lagi telah meluahkan rasa tidak puas hati apabila Alyah dikatakan tidak menghargai penat lelah dan hasil kerja mereka. Ia berpunca apabila baju yang direka oleh Rizman Ruzaini dan Hatta Dolmat tidak dipakai oleh Alyah ketika Anugerah Planet Muzik 2012 (APM 2012) walaupun mereka berdua sudah pun menyiapkannya.































Melalui laporan terbaru mStar Online, Alyah enggan memohon maaf apabila dia merasakan maruahnya telah dijatuhkan oleh kedua pereka fesyen diatas.
“Maruah saya sudah dipijak-pijak. Mereka telah mengaibkan saya dengan kata-kata yang kurang manis. Buat apa saya perlu memohon maaf tentang perkara itu kerana ia telah dibayar dengan kata-kata hinaan yang diberikan mereka. Belum sempat saya nak terangkan sebab-sebab saya tidak memakai pakaian rekaan tersebut, mereka telah menghentam saya di Twitter. Saya rasa dihina.”
Alyah walau bagaimana pun menjelaskan sebab utama dia tidak dapat memakai baju tersebut adalah kerana beberapa masalah kecil seperti zip dan juga dibahagian lain.
“Saya bukannya seorang yang suka melarikan diri daripada masalah. Ada sebab-sebabnya kenapa saya tidak memakai pakaian mereka dan saya enggan memperbesarkan perkara ini. Tambah pula Hatta dan Rizman Rizman telah banyak membantu menaja pakaian saya selama ini, jadi saya tak mahulah nak memburukkan keadaan.
“Jika mereka mengatakan saya tamak kerana ingin menggunakan khidmat ramai pereka fesyen hanya untuk sebuah acara cahaja. siapa yang pernah bekerja dengan saya, mereka akan tahu, setiap majlis anugerah, saya akan bertukar tiga pakaian.

Kredit 

Baju yang dipakai Alyah di AJL 26 hasil rekaan Hatta Dolmat


ALYAH- Kisah Hati AJL26



0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink