Diana Danielle Tampil Beri Penjelasan Isu Hamil Awal

Diana Danielle Tampil Beri Penjelasan Isu Hamil Awal|Diana Danielle Hamil Awal|Diana Danielle Bunting Pelamin












Diana Danielle Tampil Beri Penjelasan Isu Hamil Awal


LEBIH kurang dua minggu lalu, aktres Diana Danielle melalui Instagram miliknya mempamerkan gambar ujian kehamilan yang menunjukkan dia positif hamil selepas 16 hari berkahwin dengan aktor dan pengarah Farid Kamil. Malangnya, selepas membuat pengumuman tersebut, Diana yang mesra disapa tidak memberi sebarang respons atau melayan panggilan pihak media.

Sebaliknya, hanya Farid yang memberi kenyataan ringkas bahawa mereka gembira dengan berita tersebut, tetapi kemudian juga seperti melarikan diri daripada pihak media yang mahu mendapatkan penjelasan lanjut tentang khabar tersebut.


Bagaimanapun, pasangan tersebut tidak boleh lagi lari daripada pihak media selepas ditemui pada majlis resepsi yang diadakan pada 1 Disember lalu. Mereka, terutama Diana akhirnya terpaksa membuka mulut tentang berita tersebut.

Tidak menafikan dirinya seperti lari daripada media, kata Diana: "Saya kira pengumuman tersebut sudah cukup jelas. Jadi tak perlu dilanjutkan lagi, lagipun saya memang seorang yang boleh berkongsi cerita peribadi, tetapi ada limitnya."

Dia dan Farid kemudian meminta maaf jika ada pihak yang tersinggung dengan tindakan mereka. Alasan pasangan pengantin baru tersebut, mereka enggan terlalu menggembar-gemburkan hal tersebut biar ia bersifat gembira kerana kandungan Diana masih dalam peringkat awal.

"Biasalah, perempuan, ia mungkin tindakan Diana yang begitu teruja apabila mengetahui dia hamil. Lepas sudah buat (mengumumkan hamil) baru dia fikir tentang impaknya).

Biar memberi kenyataan tersebut, Diana dan Farid sedar bahawa telah timbul spekulasi tentang usia kandungan Diana yang diragui segelintir pihak. Mereka menyifatkan ia sebagai satu tohmahan yang tidak berasas. Enggan mengulas lanjut, Diana sebaliknya memberitahu walaupun gementar bakal bergelar ibu dalam usia yang muda iaitu 22 tahun, namun dia teruja untuk menimang cahaya mata.

“Saya terima dengan hati yang terbuka untuk menjadi seorang ibu pada usia muda,” katanya yang turut memberitahu belum lagi mengalami sebarang alahan sepanjang hamil tetapi mengidam untuk memakan banyak makanan pada satu-satu masa.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink