Kad Jemputan Perkahwinan Khairul Fahmi Dan Leuniey

Kad Jemputan Perkahwinan Khairul Fahmi Dan Leuniey




















Kad Jemputan Perkahwinan Khairul Fahmi Dan Leuniey


Walaupun sibuk memberikan fokus dan tumpuan terhadap perlawanan Piala AFF Suzuki 2012. Khairul Fahmi Che Mat tetap berhasrat untuk menghantar kad jemputan secara peribadi apabila dia tamat dengan perjuangan Piala AFF Suzuki nanti.





"Ketika ini, kad jemputan sudah pun mula dihantar oleh Leuniey dan keluarga saya. Untuk majlis resepsi di Kuala Lumpur, pengurus saya yang menguruskan segalanya. Namun, Insya-Allah, saya akan meluangkan masa seketika untuk menghantar sendiri kad jemputan saya kepada jemputan istimewa," katanya.

Meneruskan penjelasan, Apex rasa bersyukur kerana kad yang direka LH Creative Concept ini memenuhi citarasa dia dengan Leuniey.

"Seperti yang saya sudah maklumkan sebelum ini, hanya pihak tertentu saja yang bakal dijemput untuk majlis resepsi yang bakal diadakan di The Royale Bintang Hotel, Damansara pada 13 Januari depan.

"Bagi peminat yang ingin menghadirkan diri ke majlis resepsi ini, anda semua boleh mengikuti kempen peraduan yang dianjurkan oleh murai.com.my dan radio Era FM.

"THR Gegar pula akan memberikan jemputan eksklusif di Hotel Renaissance, Kelantan yang dijadualkan berlangsung pada 30 Disember 2012," jelasnya.

Apa yang pasti, pihak yang menerima kad jemputan majlis resepsi di Kuala Lumpur perlu membuat RSVP kepada pengurus peribadi Apex sebelum 1 Januari 2013.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink