Home » , , , » Pesawat Air Asia Semangat Harimau Muda Yang Awesome (Gambar)

Pesawat Air Asia Semangat Harimau Muda Yang Awesome (Gambar)


Pesawat Air Asia Semangat Harimau Muda Yang Awesome (Gambar)





















Pesawat Air Asia Semangat Harimau Muda Yang Awesome (Gambar)


AIRASIA, jenama yang secara aktif dikaitkan dengan sukan dan remaja akan menghormati wira-wira bola sepak negara dengan mengecat pesawat mereka berdasarkan warna Harimau Muda.

Dijangka siap pada suku pertama 2012, pesawat itu akan menggambarkan kejayaan membanggakan pasukan negara selepas mereka memenangi pingat emas Sukan Sea dengan menewaskan tuan rumah, Indonesia di perlawanan akhir.

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia Bhd, Tan Sri Dr Tony Fernandes (gambar) berkata, skuad Harimau Muda menampilkan persembahan seperti bintang sebenar ketika beraksi di padang dan berhak menerima penghormatan itu kerana berjaya mempertahankan pingat emas untuk Malaysia serta membuatkan rakyat negara ini bangga.

“Seorang pengikut twitter bertanyakan jika saya akan mengecat pesawat dengan warna Harimau Muda jika mereka menang dan saya kata, ya. Skuad Harimau Muda mengotakan janji mereka untuk memenangi pingat emas itu dan saya akan menunaikan janji saya kerana pasukan itu berhak menerimanya. Pesawat itu akan mengingatkan kita bagaimana sukan boleh menyatupadukan negara, tanpa mengira kepercayaan dan budaya masing-masing. Moga-moga ia dapat memberikan inspirasi kepada pemain muda untuk mengambil bahagian dalam sukan dan meletakkan Malaysia di peta antarabangsa,” katanya.







0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink