Home » , , , , , » Tuhan Tak Melaknat GayBoy ,Gay Boy Adalah Umat Tepilih | Statement Sesat Dan Bangang Di Facebook

Tuhan Tak Melaknat GayBoy ,Gay Boy Adalah Umat Tepilih | Statement Sesat Dan Bangang Di Facebook

Tuhan Tak Melaknat GayBoy ,Gay Boy Adalah Umat Tepilih | Statement Bangang Di Facebook



Tuhan Tak Melaknat GayBoy ,Gay Boy Adalah Umat Tepilih | Statement Bangang Di Facebook


Inilah statement paling bangang yang pernah aku jumpa dilaman Facebook,Yang Menyatakan tentang fkta sebenar untuk menyokong LGBT dimuka bumi ini





,

Orang tersebut telah manyatakan bahawa Kaum gay adalah Iinsan terpihlih dan tuhan tidak melaknat kaum gay.

dia juga menegeskan bahawa Naluri untuk menjadi gay boy bukan lah desengajakan malah ianya fitrah,,dan kaum gay adalah insan terpilih untuk menerima ujian allah.

Entah darimana dia baca fakta merapu yang dia belajar nii,

dari kenyataan yang diberikan sudah terang lagi bersuluh bahawa beliau tidak mempunyai pengajara agama yang cukup,,sengaja membangkitkan idea dari akal fikirannya yang sedang kusut yang diserabutkan oleh syaitan laknatullah,,,





Untuk Manusia yang sedang bercelaru otaknya kerana banyak makan dari Sumber yahudi,
Jom Kita membaca balik pedoman Dari Alquran dan Hadis tentang larangan hubungan sejenis ini

Berikut adalah beberapa dalil daripada Al-Quran dan hadis yang menerangkan pengharaman seks bebas (zina), gay dan lesbian:
1. Firman Allah di dalam Surah Al-Isra', ayat 32 yang bermaksud:
Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan).

2. Firman Allah di dalam Surah An-Nur, ayat 2 yang bermaksud:
Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali sebat; dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum ugama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari akhirat; dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman.

3. Firman Allah di dalam Surah As-Syu'araa', ayat 165 dan 166 yang bermaksud:
“Patutkah kamu melakukan hubungan jenis dengan lelaki dari kalangan manusia,
“Dan kamu tinggalkan apa yang diciptakan oleh Tuhan kamu untuk kamu (melakukan hubungan yang halal) dari badan isteri-isteri kamu? (kamu orang-orang yang bersalah) bahkan kamu adalah kaum yang melampaui batas (keinginan kebanyakan haiwan)!”
4. Hadis Nabi yang diriwayatkan oleh Hakim, daripada Abu Hurairah RA:
(رواه الحاكمعنأبىهريرة
Maksudnya: Barang siapa yang berzina dan meminum arak, Allah mencabut daripadanya iman sepertimana seseorang manusia menanggalkan baju daripada kepalanya.

5. Hadis Nabi yang diriwayatkan oleh Al-Bukhari dan Muslim, daripada Ibnu Abbas RA:
عنابنعباسرضياللهعنهما،أنرسولاللهصلىاللهعليهوسلمقال : «منوجدتموهيعملعملقوملوطفاقتلواالفاعلوالمفعولبه»
Maksudnya: Sesiapa yang kamu dapatinya mengamalkan maksiat kaum Nabi Luth, maka bunuhlah peliwat dan yang diliwat.

6. Hadis Nabi yang diriwayatkan oleh Al-Baihaqi, daripada Abu Musa:
Maksudnya: Jika seorang lelaki mendatangi lelaki lain (meliwatnya) maka mereka berdua adalah penzina, dan jika seorang wanita mendatangi wanita lain (lesbian) maka mereka berdua adalah penzina.
Muslimin muslimat sekalian,
Janganlah kita bersikap berdiam diri dengan alasan hal ini tidak melibatkan diri secara langsung. Perlu diingatkan kerosakan yang berlaku ini akan tetap menimpa kita, jika tidak sekarang mungkin pada masa akan datang.

Firman Allah di dalam Surah Ar-Rum, ayat 41 yang bermaksud:
Telah timbul berbagai-bagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia; (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan-perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat).
Firman Allah di dalam Surah Al-Anfal, ayat 25 yang bermaksud:
Dan jagalah diri kamu daripada (berlakunya) dosa (yang membawa bala bencana) yang bukan sahaja akan menimpa orang-orang yang zalim di antara kamu secara khusus (tetapi akan menimpa kamu secara umum). Dan ketahuilah bahawa Allah Maha berat azab seksaNya.
Di dalam konsep menegah kemungkaran, sama-samalah kita memelihara diri, keluarga dan masyarakat daripada terjatuh ke dalam lembah kemaksiatan. Tindakan kita pada hari ini akan menentukan masa depan kita pada hari esok. Allah akan bertanya apakah yang telah anda lakukan demi menyelamatkan anak bangsamu?
Mohd. Firdaus Salleh Hudin
Pegawai Penyelidik ISMA
Blog: www.ustazos.blogspot.com




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia salah post. Actually bukan gay, tapi GOLONGAN LEMBUT. I ramai golongan LEMBUT. Dan betul lah TUHAN (ALLAH) Tak melaknat orang-orang lembut. Itu dah fitrah mereka! Kita x boleh nak ubah mereka. Mereka pun susah nak diri mereka. Yang menjadi salah bila dorang dah lembut TAPI mengaplikasikan kelembutan dorang tu utk menjalinkan hubungan dengan laki. Tak semua laki lembut gay, DAN tak semua laki KASAR gentle. Ramai jugak laki gentle yg gay! So, jangan suka nak perli atau ejek2 golongan lembut. Dia tak mintak dilahirkan begitu. Kalau dalam perut mak dia, dorang boleh mintak jadi normal, takde lah orang lembut atas dunia nih. Sekian!

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink