Home » , , , , , , » Syria: Tentera Assad Memperkosa Gadis 16 Tahun

Syria: Tentera Assad Memperkosa Gadis 16 Tahun


Syria: Tentera Assad Memperkosa Gadis 16 Tahun



















Syria: Tentera Assad Memperkosa Gadis 16 Tahun



Tentera-tentera Assad Memperkosa Gadis 16 Tahun, Menyeksa Budak kecil 9 Tahun…

Sebuah video baru saja beredar di YouTube yang menyiarkan pengakuan seorang jururawat kepada Insaan Rights Watch tentang pengalamannya di dalam penjara rejim Basyar al-Assad.

Wajah  jururawat ditutupi dan identitinya tidak disebutkan, namun diberitahukan dalam video itu bahawa si jururawat itu diseksa dengan besi dan setrum. Video itu bertanggal 13 Januari 2013 dan ber-dateline Hama, Syria, tapi diterbitkan pada 14 Januari 2013. Berikut beberapa petikan dari video tersebut:

Si pewawancara bertanya, “Apa peranan Anda dalam revolusi ini sehingga mereka menangkap Anda?”

“Saya seorang jururawat dan kerja saya merawat orang-orang yang luka. Dan saya akan terus lakukan ini dalam revolusi ini sampai rezim ini jatuh. Selama tiga hari mereka memukul dan menyiksa saya. Mereka setrum ( Renjatan Elektrik)  saya.

Ada aknak-kanak yang usianya  baru 9 tahun, bersama-sama saya di dalam penjara. Mereka disiksa hanya karena menulis (slogan-slogan menuntut kemerdekaan) di tembok.

Ada seorang wanita berusia 55 tahun yang juga bersama saya di dalam penjara. Mereka juga menyetrum ( Renjatan Elektrik) dia.

Ada seorang gadis baru 16 tahun. Tentera-tentera itu memperkosa dia,” demikian si jururawat.



P/s: Betapa jahatnya tentera itu.....



0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink