Home » , , , » Randy Sofian,Nak Blowjob XXD Najib Jika Malaysia Menang Lawan Thailand ( GayBoy Biadap)

Randy Sofian,Nak Blowjob XXD Najib Jika Malaysia Menang Lawan Thailand ( GayBoy Biadap)

Randy Sofian,Nak Blowjob XXD Najib Jika Malaysia Menang Lawan Thailand ( GayBoy Biadap)



















Randy Sofian,Nak Blowjob XXD Najib Jika Malaysia Menang Lawan Thailand ( GayBoy Biadap)



Sebelum nie Arie van’s potong kote sebab Malaysia menang kepada Laos dalam perlawanan Piala Suzuki AFF 2012. Tak tahu pula sama ada sudah dipotong atau sudah menjadi trend sekarang ini apabila pasukan Harimau Malaya turun padang
.


Kali ini, untuk perlawanan Malaysia vs Thailand pada Ahad ini, seorang lagi yang berani melontarkan kata semangat kepada Harimau Malaya tetapi agak berbeza kerana lelaki yang bernama Randy Sofian ini akan berjumpa dengan Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak untuk menghisap kote beliau.


Biadap? Memang biadap dan mungkin Randy Sofian seorang gay yang bertauliah dan inilah kenyataan si gay ini di dalam laman sosial Facebook miliknya.









“Kalau MALAYSIA menang lawan THAILAND ahad ni RANDY berani jumpa Najib Razak nk isap kote dia!!!”

Banyak juga komen-komen yang bengang terhadap status Randy Sofian yang boleh dikatakan kebudak-budakan dan tidak mungkin ditunaikan sekiranya Malaysia menang kepada Thailand.



Kita tunggu dan lihat keputusan Malaysia lawan Thailand Ahad ini dan adakah Randy Sofian melunaskan janjinya nanti? SKMM, sila jalankan tanggungjawab anda ya!

KRedit Sumber

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink