Home » , , , , , » Isteri lapor Polis Dipukul Suami Sebab Tertinggal Solat Subuh

Isteri lapor Polis Dipukul Suami Sebab Tertinggal Solat Subuh


Isteri lapor Polis Dipukul Suami Sebab Tertinggal Solat Subuh

Kuala Lumpur: Dia bagaikan suami beriman apabila mengejutkan isteri daripada tidur dan menyuruhnya menunaikan solat Subuh, namun bertukar menjadi suami setan selepas selesai menunaikan rukun Islam kedua itu apabila isterinya tertidur semula sehingga tertinggal solat.

Ini kerana wanita berusia 25 tahun itu bukan saja dihambur kata-kata kesat, tapi turut dipukul dan kepalanya dipijak si suami, biarpun dia berulang kali meminta maaf di atas kesilapannya itu.

Adegan memilukan itu berlaku di rumah pasangan suami isteri terbabit di Selayang, di sini, pada kira-kira jam 7.30 pagi, Isnin lalu.

Sumber polis berkata, dalam aduan dibuat mangsa di Balai Polis Selayang, wanita berkenaan memberitahu suaminya yang berusia lewat 30-an, pada mulanya mengejutkannya daripada tidur pada jam 6.30 pagi.


“Selepas mengejutkan isterinya, si suami mula bersiap-siap untuk ke tempat kerja dan menyangka isterinya sudah bangun tidur serta menunaikan solat.


P/s: ape la sangat nk banding api neraka..bagus sgt dpt laki cam tu cik kiah oi.. Si isteri tak tahu ke,dosa die tu si suami yg tanggung?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kesian isterinya.. mungkin dia bkn sengaja terlajak tidur... melampau jg si suami... xkanla smpi d terjang d pijak kpala c istri.. melampau...

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink