Home » » LEGASI INDIE

LEGASI INDIE

asalamuaikum..
tajuk diatas diambil bedasarkan apa yang dibaca kat harian metro pagi tadi..
1st estranged..lagu itu kamu..pastu meet uncle hussien pulak menang..lagu untuk mu..sekarang ana rafali..itu laah berkat usaha dari bakat dan kreativiti masing-masing..
memang bagus laa pemuzik-pemuzik indie ni diberikan ruang untuk mencurahkan bakat mereka..
budak budak pun makin ramai yang buat band..x lama lagi makin banyak laa artis di malaysia ni





bagi saya artis indie ni memang style wook...ramai remaja sekarang dok layan band band indie ni..

..so..kita sebagai peminat yang menentukan mereka..

artis-artis indie ni agak kurang sket laa kuar dalam media..pasal dorang bergerak sendiri..kadang kadang lagu dorang kat dalam malaysia x top pun...tapi mantoop kat luar negara..

contoh nya..pop shuvit,red dragon.\,steel toe sollution..dan banyak lagi..




maju lah pemuzik indie di seluruh negara...



jamming..
jamming..
jamming,,

wassalam

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink