Home » , » lama betul laa..apa dah jadi dengan vespa degil

lama betul laa..apa dah jadi dengan vespa degil

lama betul laa tak megoblogkan diri ini dengan blog...harap masih ada yang baca tadi..
bukan apa sejak seminggu ni saya bekerja..jadi busy sikit...kerja cafe budak-budak universiti ni lain sikit..semua kena pantas...dah la tempat lepak kebanyakan student u ni kat cafeteria dan Mc D laa..sebab apa..sebab ada wifi leh study dengan awek..betul kan???.

bila tengok diorang online..peh..terbakar beb..teringat aku kat blog ni..huhuhu..
nak bawak lappy pegi kerja nanti takut ada orang kata macamni"perh kerek mamatni..kerja cafe baru pandai tekan lappy dah bawak g tempat kerja" tak mau la macamtu...
time kerja kita kerja..betul tak...harap-harap vespa yang kedua model PX200 akan ku miliki,,

sebut pasal vespa..mesti bloglist vespa degil friend tertanya-tanya dah ada pemenang ke blum...ada masalah tentang hadiah...saya dah order sampai sekarang belum sampai lagi...nanti saya akan usahakan secepat mungkin samada beli lagi satu vespa kecik tu ataupun tukar dengan hadiah yang sama nilainya,,,tapi berkonsepkan vespa/classic lover juga ya..macam ayat yang selalu kita baca = "pihak penganjur berhak menukar sebarang hadiah dengan nilai yang sama" pernah baca kan???

kepada cik bunga sakura kitadan bro khairil taukeh bendang..tak rindu entri baru saya ker??huhu....

okaylah takat ni jer..esok nak pergi kerja daa..haha..mana-mana student uitmpp yang ikut blog ni kalau ternampak tegur-tegur la...semekom..asalamualaikum..


apa-apa pun jom layan klip video ni...memang layan gelak sakan..


9 ulasan:

Safiuddin berkata...

vespa.. xpenah lagi rase naik vespa.. -_-

Unknown berkata...

try laa bawak..ada kelainan dan nilai sentimentalnya tersendiri

Unknown berkata...

bagus la bro bekerja...patut la sunyi semacam saja dunia blog ni tanpa deruman vespadegil...
kalau kerja tu rajin2 tau...jgn ngulat...nanti cepat naik pangkat jadi manager cafe...hahaha

p/s: teringat dulu masa habis spm dulu kerja kat cafe di pekan rabu..dapat banyak cikaro beb!!!

Unknown berkata...

khairil : haha...awek banyak gak kat sini...sampai aku jadi segan silu..malu-malu

Liyana Zahim berkata...

Laaa patotla sonyap.. Igat da bersara.. Taper2 blajo lg pnting t da grad jd bloger spnenuh mase kmpul wet ngan nufnang.. Peh.. Stylo! Hahah~

syuxer berkata...

bagus la bro bekerja..dapat gak duit..boleh simpan2 beli motor idaman bro..emm aku ingat ke ko mahu bersara dari blog ni..

pada pandangan aku la kan..setiap tempat kita pergi samada berkerja atau bersite..kadang2 awek cun ada heheh..nak ngorat takut sudah berpunya..so apa lagi bro..usha2 la wat calon hehe..

cik sakura berkata...

oo patut lar menyepi ye..nasib baik tak curi vespa kat sini..nanti hilang vespa pink cik sakura tak tau..hehe..keja rajin-rajin ye..hah mata jangan nak usha2 je..hehe..ice lemon tea satu..

Tarry Kitty berkata...

Keep smile :)
keep spirit ya'

Unknown berkata...

liyana zahim: x bersara pun..haha

syuxer: tgah ushar lani

cik bunga sakura: x baik tau curi-curi ni..pasal mata tu..dah tak boleh nak buat ape..kena ushar jugak..huhu

tarry kitty holic: thenks yaw

kepada semua: terima kasih bagi support

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink