Home » , , , , » Nora Danish Nafi Beli Barang Kahwin Di Jakarta

Nora Danish Nafi Beli Barang Kahwin Di Jakarta


Nora Danish Nafi Beli Barang Kahwin Di Jakarta










Nora Danish Nafi Beli Barang Kahwin Di Jakarta



Minggu lalu, timbul satu gossip yang menyatakan seorang pelakon comel popular bakak mendirikan rumahtangga tidak lama lagi dan katanya sudah pun membeli persiapan perkahwinan di Jakarta, Indonesia.

Peminat yang membaca gossip tersebut tidak teragak agak meneka yang pelakon comel tersebut adalah Nora Danish & ini menimbulkan keterujaan di’kalangan peminat yang memang ingin lihat beliau berkahwin.
Nora Danish mengakui beliau ada terbang ke Jakarta, Indonesia baru baru ini tetapi tujuan’nya adalah untuk menjalani penggambaran 10 episodRepublik Cinta Ahmad Dhani bersama ya, Ahmad Dhani.
“Saya akui, memang saya ada membeli kain untuk hari raya dan koleksi peribadi. Mungkin orang tersalah anggap. Saya masih belum merancang untuk mendirikan rumah tangga. Jika ada saya tidak akan menafikannya kerana ia adalah benda yang baik,” jawab beliau ringkas.








0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink