Home » , , , » Hank,Kucing yang Bertanding dalam Pemilihan senat di Virginia

Hank,Kucing yang Bertanding dalam Pemilihan senat di Virginia



Perlumbaan untuk merebut kerusi Senat di Virginia kian ‘panas’ dengan disertai oleh salah satu calon dari Springfield kedalam pertarungan tersebut. Namun uniknya calon yang menyatakan dirinya layak sebagai calon Senat ini ternyata adalah seekor kucing.

kedua dua senat iaitu mantan Gubernur Virginia George Allen dari parti Republik dan Tim Kaine dari parti Demokrat sekarang menghadapi saingan mereka dari jalur independen, seekor kucing yang bernama Hank
.
Dalam akaun Facebook-nya, Hank menegaskan dukungan untuk menyediakan peluang kerja bagi warga Virginia dan pada akaun Twitter-nya, Hank juga bergairah tentang perlindungan data konsumen.

Bahkan, kucing tersebut juga telah mengeluarkan sebuah video iklan rasmi di YouTube, dan telah menuai banyak sokongan dari para peminatnya yang dalam komen mereka mengatakan bahwa ia merupakan calon terbaik .



“Hank tahu bahwa kunci untuk Amerika yang lebih baik dan masa depan yang cerah adalah penciptaan peluang pekerjaan. Pekerjaan yang akan memperbaiki jalan, kota, negara, dan bangsa,” tulis Hank pada profil Facebook nya.


Namun, persyaratan boleh menjadi halangan pertama pada Hank. Dimana undang-undang Federal mengharuskan calon Senat minima berusia 30 tahun, dan Hank lahir pada tahun 2003, tapi dalam tahun kucing ia saat ini berumur 52 tahun.


AzizulHakim
: bila manusia buat kerja pemimpin semua tak jadi,ha,,sekarang kucing pun pandai


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink