Home » , , , , , , , , , » Rumah MB Perlis Azlan Man Terbakar, 4 Ahli Keluarga Nyaris Maut (Video)

Rumah MB Perlis Azlan Man Terbakar, 4 Ahli Keluarga Nyaris Maut (Video)

Rumah MB Perlis Azlan Man Terbakar, 4 Ahli Keluarga Nyaris Maut (Video)


Rumah MB Perlis Azlan Man Terbakar, 4 Ahli Keluarga Nyaris Maut (Video)

Empat ahli keluarga Menteri Besar Perlis, Azlan Man nyaris maut apabila kediaman mereka musnah dalam kebakaran lewat malam semalam.Kejadian berlaku di Jalan Negeri Sembilan Selatan, Bukit Persekutuan, ibu negara.

Lima jentera bersama 58 anggota bomba dan penyelamat dari Balai Hang Tuah, Sentul, Taman Tun Dr Ismail, Pantai dan Seputih dikejarkan ke tempat kejadian.
Tiba di lokasi, hampir 60 peratus kediaman ini telah terbakar.

Ini kerana struktur rumah ini diperbuat daripada kayu.Bagi memadamkan api, bomba terpaksa mendapatkan punca air sejauh 500 meter dari lokasi kejadian.Api dapat dikawal sejam kemudian.

Pasukan forensik bomba masih menyiasat punca kejadian, dan jumlah kerugian.Tiada mangsa dilaporkan cedera. ~berita TV9

manakala sinar pula melaporkan ..

Sementara itu di KANGAR, Azlan memberitahu Bernama beliau bersyukur kerana kejadian itu tidak menyebabkan kehilangan nyawa atau kecederaan.

Saya belum sempat pulang untuk melihat sendiri keadaan rumah, namun dimaklumkan bahagian atas rumah musnah, katanya yang ditemui selepas penyampaian elaun pengerusi dan setiausaha jawatankuasa kemajuan dan keselamatan kampung seluruh Perlis.

Katanya beliau sudah tinggal di rumah itu ketika masih berkhidmat dalam sektor awam.

Belum pasti bila saya akan pulang untuk melihat rumah kerana jadual tugas saya di sini padat, katanya menambah isteri beliau sudah ke Kuala Lumpur untuk melihat tahap kerosakan dan kerugian yang dialami. ~ sinar

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink