Home » , , , , » Hajar Aswad Adalah Super Konduktor Yang Menakjubkan

Hajar Aswad Adalah Super Konduktor Yang Menakjubkan

Hajar Aswad Adalah Super Konduktor Yang Menakjubkan






Hajar Aswad Adalah Super Konduktor Yang Menakjubkan




Encyclopedia Americana menulis : "Sekiranya orang-orang Islam berhenti melaksanakan thawaf ataupun solat di muka bumi ini, nescaya akan terhentilah perputaran bumi kita ini, 

kerana rotasi dari super konduktor yang berpusat di Hajar Aswad, tidak lagi memencarkan gelombang elektromagnetik.

Menurut hasil penelitian dari 15 Universiti : menunjukkan Hajar Aswad adalah batu meteor yang  mempunyai kadar logam yg sangat tinggi, yaitu 23.000 kali dari baja yang ada.

Beberapa astronaut yang keluar angkasa melihat suatu sinar yang teramat terang memancar dari bumi, dan setelah diteliti ternyata dari Bait Allah atau Ka"bah. Super konduktor itu adalah Hajar Aswad, yg berfungsi sebagai mikrofon yang sedang siaran dan jaraknya mencapai ribuan million jangkauan siarannya.

Prof Lawrence E Yoseph - Fl Whiple menulis : "Sungguh kita berhutang besar kepada orang Islam, sholat, tawaf dan tepat waktu menjaga super konduktor itu."Subhanallah, Alhamdulillah, Laa Illaha illallah, Allahu Akbar.

Betapa bergetar hati kita melihat dahsyatnya gerakan thawaf haji & Umrah.Tulisan ini dapa menjawab fitnah & tuduhan jahiliyah yang tak didasari ilmu pengetahuan ; yaitu mengapa kaum Muslimin shalat ke arah kiblat dan bahwa umat Islam di anggap menyembah Hajar Aswad.


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink