Home » , , , , , , , » Revolusi Islam,Mengembalikan Khilafah Islam,Allahu Akbar!

Revolusi Islam,Mengembalikan Khilafah Islam,Allahu Akbar!

Revolusi Islam,Mengembalikan Khilafah Islam,Allahu Akbar!











Revolusi Islam,Mengembalikan Khilafah Islam,Allahu Akbar!

LONDON-Syekh Anjem Choudari, dan aktivis Muslim Inggeris, pada hari Sabtu lalu, (26/1/2013) telah mengadakan perbincangan dan pembahasan masa depan umat Islam dengan tema Revolusi Islam Mengembalikan Khilafah Islam. Majlis tersebut dimulai sejak jam 5 PM s/d 8 PM. Berikut foto dan video-video hasil acara tersebut.


Dalam majlis perbincangn  tersebut dibahas bagaimana sejarah dan masa depan negeri-negeri Islam yang hidup tanpa adanya Khilafah dan bagaimana sebuah Revolusi Islam dapat menyatukan mereka dari  timur hingga barat dan akhirnya mendominasi dunia.

Video pertama adalah klip bagaimana sebuah Revolusi Islam yang terjadi di beberapa negara-negara Muslim, dimulai dari Turnisia, Mesir, hingga Libya, dan akhirnya Syria, menuju atau mengembalikan Khilafah Islam.

Al-Mustaqbal






Video kedua berisi pembahasan materi berjudul History of The Islamic State atau Sejarah Negara Islam yang disampaikan oleh Syekh Abu Izuddin






Video berikutnya adalah pembahasan materi berjudul Arab Spring The Dawn of New Era, atau Revolusi Islam Kemunculan Era Baru yang disampaikan oleh Ustadz Abu Ibraheem.




0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink