Habislah Bini Mat Yo Kali ni - Panas!!

Habislah Bini Mat Yo Kali ni - Panas!!




Habislah Bini Mat Yo Kali ni - Panas!!



MAJIKAN PERTAHAN AZMAN NAYAN 


Pengurus syarikat keselamatan Valiant Force Sdn Bhd telah membuat ikrar janji akan mempertahankan pengawal keselamatan yang bertugas dengan syarikatnya yang kena maki hamun dan diterajang semasa menjalankan tugas di Lapangan Terbang Subang Skypark 2 minggu lalu oleh isteri pemain bola sepak negara, Mat Yo, Siti Aisya Adam.

Baca Lagi= 

Penjelasan Bini Mat Yo Siti Aisya Berkaitan Isu Pergaduhan Dengan Pak Guard


Ikrar dan janji keramat ini dibuat berdasarkan kepada rakaman CCTV yang telah dilihat beliau sendiri yang jelas membuktikan sebelum pentengkaran berlaku, pengawal keselamatan yang berumur 49 tahun Azman Nayan telah menjalankan tugas dengan betul dan ikut prosedur operasi standard yang ditetapkan sebelum meminta Mat Yo dan isteri mengalihkan kereta Mini Cooper pasangan itu kerana diletakkan di kawasan larangan selama lebih 20 minit.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink