Home » , , , , , , , , , , , , » Pak Guard Man Yang Ditendang Bini Mat Yo Bergaya Macho Dengan Sport Car

Pak Guard Man Yang Ditendang Bini Mat Yo Bergaya Macho Dengan Sport Car

Pak Guard Man Yang Ditendang Bini Mat Yo Bergaya Macho Dengan Sport Car




Pak Guard Man Yang Ditendang Bini Mat Yo Bergaya Macho Dengan Sport Car


Ya Pak Cik MAn,,,Dulu 2-3 hari lepas Pakcik Ditendang,,Sekarang Pak Cik disayang,

Betul kata tegar

Glamour sekarang Pak Guard Azman ni.... Itulah rezeki orang.kita tak tahu bagaimana rezeki dan dugaan itu datang dan dan dikurniakan kepada kita..Allah Maha Esa penentu segalanya..Kita sebagai umatnya haruslah bersyukur dan redha dengan ketentuan ilahi..

  Walau pun bukan rezeki berbentuk kewangan dan harta benda namun pelbagai rezeki datang bergolek kepada Encik Azman yang diherdik isteri seorang pemain bola sepak popular tanah air.


Rezekinya yang pertama adalah dikunjungi ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Binti Anwar semalam. Kunjungan tersebut diraikan dan gambarnya diedarkan di internet tetapi gua cari semula tak jumpa dah... Selepas itu beliau dikunjung seorang pemain bolasepak sensasi negara yang kini bermain untuk pasukan tentera, Hairudin Omar bersama-sama sebahagian pemain ATM. (update 11.57 pm gambar En Azman bersama YB Nurul Izzah dah dapat... ada kat bawah tuuu)


Dan terkini beliau diberi peluang bergambar di dalam sebuah kereta sport canggih milik seorang pemuda melayu yang turut mengabadikan gambar bersama beliau. Sebuah blog mendakwa pemuda tersebut adalah seorang ushawan yang menghadiahkan kereta tersebut kepada Bro Azman. Tetapi gua sangsi dengan maklumat tersbut. 


DIberi Hadiah Atau Diberi peluang bergaya dan bergambar




walau apa pun,,Itu pun rezeki juga.. Orang lain  tak pernah rasa naik kereta secanggih itu... jeles la pulak... wakaka.. Sabar pokcik ya! Ada rezeki menang saman nanti merasa la pegang duit banyak ... In Shaa Allah..


wasukalu.com

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink