1malaysia Chopper By OCC (gambar & video)


Jika anda mat Motor yang tegar dan anda peminat irama besi keras ,Anda pasti kenal dengan Orange County Chopper,OCC.yang terkenal dengan custom american chopper mereka..
semalam heboh satu malaysia salah seorang krew Orange County Chopper,OCC Paul Teutul Sr datang kemalaysia.bukannya melancong,dan bukannya bersiar-siar makan angin tapi untuk menghadiri majlis pelancaran 1malaysia Chopper


Chopper 1Malaysia ini di tempah khas oleh Tourism Malaysia dan akan menadi salah satu tarikan bagi aktiviti promosi Malaysia nanti. Chopper ini di tempah khas dan dibuat sendiri oleh crew-crew Paul Teutul Sr dan Paul Teutul Jr di Amerika dan di bawa khas ke Malaysia setelah siap.


Harga sebiji Chopper 1Malaysia ini cuma USD150,000 sahaja Atau RM450,000 ..hanya untuk sebuah motosikal chopper ini,..Kalau beli Yamaha YZF R1 siap bayar cukai dapat 4 biji tau..

Kedai 1malaysia,Borang 1malaysia,susu 1malaysia,Gas 1malaysia,Chopper 1Malaysia






Pihak Tourism Malaysia sudah melakukan pelancaran Motosikal Chopper 1Malaysia ini baru baru ini dan di lancarkan sendiri oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Najib Razak.



AzizulHakim: kalau beli Mahal-mahal setakat pleasing saja baik tak payah....tapi selepas adanya 1malaysia chopper ni harap-harap banyak event-event bermotosikal lebih banyak diadakan.

lagi satu Vespa 1 Malaysia tak dak ka..

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink