Home » , , , , , » Sembang Artis:Ada Perkara Anda Perlu Tahu Tentang Aaron Aziz

Sembang Artis:Ada Perkara Anda Perlu Tahu Tentang Aaron Aziz



Aaron Aziz kini merupakan satu nama besar dan popular di industri hiburan tempatan. Pelakon yang berasal dari Singapura ini membintangi beberapa buah filem yang telah mendapat tempat dihati peminat tempatan seperti contoh KL Gangster dan Ombak Rindu. Jika anda peminat Aaron Aziz, 12 perkara mengenai pelakon ini perlu anda tahu.

1. Stage fright. Aaron seorang yang takut bila berada di atas pentas.

2. Sebelum makan, Aaron akan suapkan dulu kucing peliharaannya dengan sudu.

3. Suka tengok binatang sehingga dipanggil Animal Planet oleh rakan-rakannya.

4. Pelakon Ombak Rindu ini mengakui seorang yang sangat pemalu dan berat mulut.

5. Orang selalu ingat Aaron seorang yang moden kerana berasal dari Singapura, namun sebenarnya beliau seorang yang konservatif. Aaron mengakui dia ‘old fashion’ dan masih mengikut adat.

6. Tidak gemar makan sayur bunga seperti brokoli dan kobis. Beliau mengakui hanya makan sayuran hijau sahaja.

7. Aaron gemar muzik yang universal dan tidak hanya pada satu genre sahaja.

8. Pelakon Nora Elena ini benci membeli-belah. Semua kelengkapan Aaron akan dibeli oleh isterinya, Diana.

9. Seorang yang protektif. Pantang jika ada orang marah anaknya walaupun isterinya sendiri. Jika berlaku, Aaron akan memarahi balik isterinya. Difahamkan, hanya Aaron seorang sahaja yang boleh marah anak-anaknya.

10. Pelakon KL Gangster ini susah nak mempercayai orang lain.

11. Ketika di Singapura, Aaron selalu bertukar-tukar kerja. Aaron pernah menjadi aircond technician, bowling specialist, agen insurans, agen rumah, penjual kereta dan pelayan restoran.

12. Tidak suka makan sushi.

sumber

Klik=sini

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink