Home » , , » semester baru

semester baru

dah masuk semester baru ni...apa yang penting? pastikan semester ni lebih baik dari semester lepas..dah habis daaa..cuti 4 bulan..rasa macam tak puas pulak cuti..
aiyooo..cuti lama sampai 4bulan pun tak puas lagi ka...
dah seminggu sejak bermula semester baru ni semua berjalan lancar...semester ni memang best laa..sebab time table tak padat sangat..kelas pagi jerr..petang rilek kat umah..hahahaha..
apa-apa pun nak kena study lebih la sem ni..blogging pun patut lebih jugak ker??

6 ulasan:

Eera Shera berkata...

study study..hehe

aindzaya berkata...

jgn mals2 ye =)

Mrs. Daniel berkata...

kena cari rentak study semula selepas lama bercuti ni..

Unknown berkata...

eera : ok study2

ain dyaza : dah rajin dah

mrs daniel : nmpaknye rentak blum sampi lagi kot..aha

Unknown berkata...

selamat menempuh semester baru...

Unknown berkata...

khairil; tq

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink