Home » , , , , , , , » Primadona Dikritik Kerana Seksi

Primadona Dikritik Kerana Seksi

Primadona Dikritik Kerana Seksi





















Primadona Dikritik Kerana Seksi


SEMENJAK ditayangkan pada 2 November tahun lalu, rancangan bual bicara, Primadona kelolaan empat selebriti popular -

Ziela Jalil, Raja Azura, Erra Fazira dan Rozita Che Wan semakin mendapat perhatian ramai.

Biarpun dipuji kerana kandungan program dan cara penyampaian yang lebih segar, rancangan ini tidak terlepas daripada mendapat kritikan.

Antaranya berkaitan cara pemakaian tiga hos program ini iaitu Erra, Rozita dan Raja Azura atau Kak Engku yang disifatkan kurang sopan, biarpun antara tetamu jemputan yang hadir terdiri daripada tokoh agama.

Paling ketara, aktres jelita, Rozita Che Wan yang mengenakan skirt paras lutut sehingga menampakkan bahagian betis dan pahanya.


Menjelaskan mengenai pemakaian hos terbabit, Penerbit Eksekutif Primadona, Noor Haina Itam menjelaskan, pemakaian pengacara disediakan oleh hos itu sendiri kecuali Raja Azura yang meminta pihak Astro menyediakan untuknya.

"Sejak awal lagi, kita sudah ingatkan kepada mana-mana pengacara bahawa mereka hanya dibenarkan memakai skirt di bawah paras lutut dan Erra serta Rozita mengikut peraturan itu.

"Jadi, selalunya jika mereka memakai skirt, mereka akan pakai skirt di bawah paras lutut. Namun kita menerima secara positif komen daripada penonton dan selalunya pihak produksi dan pengacara akan berjumpa untuk memperbaiki segala kelemahan. Terima kasih kepada penonton yang prihatin dengan perkara itu," jelasnya kepada Zass.

Haina berkata, penonton juga harus memahami bahawa program berkenaan bukannya program agama, namun pihak produksi gemar menjemput individu yang arif tentang soal agama untuk menjawab segala persoalan kerana merasakan mereka lebih sesuai dalam memberikan nasihat.

"Program ini adalah program universal. Oleh kerana itu, pengacara akan berpakaian yang sesuai mengikut episod. Bagaimanapun, jika penonton perasan, sejak akhir-akhir ini, ketiga-tiga pengacara terutamanya Rozita tampil lebih sopan dengan memakai dress," ujarnya.

Masuk musim kedua

Menyentuh mengenai perkembangan program tersebut, Haina berkata, memasuki musim kedua, Primadona bakal bersiaran secara langsung bermula 3 Mei ini, setiap Jumaat jam 9 malam.

Katanya, rakaman untuk musim pertama telah pun selesai dan akan berakhir pada April ini.

"Buat masa ini, pihak kami masih menanti jawapan daripada keempat-empat pengacara sama ada mereka akan terlibat lagi pada musim kedua atau tidak, dan mereka dijangka menghantar jawapan pada minggu ini juga.

"Saya berharap akan menerima khabar gembira daripada mereka kerana sebelum ini ada yang memaklumkan terikat dengan tawaran berlakon dan tidak pasti dapat terlibat atau tidak.

"Pihak produksi juga sehingga kini tidak ada perancangan untuk menukar pengacara bagi musim kedua ini.

"Namun yang akan bertukar adalah set program ini," katanya.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink