Home » , , , , , , » Awek Berani Panjat Tiang Letrik, Akibat Pengaruh Dadah

Awek Berani Panjat Tiang Letrik, Akibat Pengaruh Dadah

Awek Berani Panjat Tiang Letrik, Akibat Pengaruh Dadah








Awek Berani Panjat Tiang Letrik, Akibat Pengaruh Dadah


Akibat dibawah pengaruh dadah. Seorang Gadis dari Republic cech membuat kejutan kepada penduduk disekitarnya. Tindakan yang dilakukan seorang gadis tersebut  ini  sangat nekad. Tindakannya membuatkan  warga, polis dan petugas elektrik terkejut dan bekerja lebih masa. Sebabnya, gadis berusia 21 ini memanjat sebuah tiang elektrik bervoltan  tinggi dengan ketinggian 40 kaki tanpa sedikitpun alat keselamatan .

Gadis yang tidak diketahui namanya tersebut nekad melakukan tindakan sangat berbahaya ini kera pengaruh dadah yang dikonsumsinya sebelum dia beraksi. Gara-gara pengaruh bahan terlarang tersebut, awek itu pun memanjat tiang elektrik tanpa rasa takut dan berada di atas selama lebih kurang 4 jam. "Ini adalah mimpi buruk kerana dia di bawah pengaruh dadah sehingga berbuat hal yang tidak masuk akal," ujar juru cakap polis setempat, Jan Macalikova, sebagaimana dikutip dari dailymail.


Menurut polis tersebut, awek itu berhalusinasi tinggi dan membuatkan dirinya memanjat sebuah jambatan dan hendak menyeberangi sungai. "Dia yakin jika tiang elektrik  itu adalah jambatan yang melintasi sungai Morava," kata Macalikova. Perlu waktu lebih dari 4 jam bagi polis untuk membolehkan  gadis untuk turun. Kerana sang gadis tetap bersikeras bahwa dirinya memang menaiki jembatan. 

Setelah berjaya dipujuk, petugas dengan segera membawa gadis tersebut ke hospital terdekat untuk mendapatkan rawatan dan pemulihan dari pengaruh ubatnya. 


mujurlah tiada sebarang kemalangan kerana tiang elekrik yang awek itu panjat mempunyai arus bervoltan tinggi




0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink