Aku Masih Cinta | Lagu Baru Shila Amzah Untuk Sharnaaz

Aku Masih Cinta | Lagu Baru Shila Amzah Untuk Sharnaaz








































Aku Masih Cinta | Lagu Baru Shila Amzah Untuk Sharnaaz



Walaupun sebenarnya Belum lagi keluar kata putus dari kedua-dua belah pihak mengenai konfilk percintaan diantara Penyanyi terkenal Shila Amzah Dan cinta Hatinya Sharnaaz,Mungkin kita semua boleh agak apakah kesudahannya,,,

Shila Amzah telah mengumumkan melalui akaun twtternya  tentang lagu terbaru beliau berjudul.Aku Masih Cinta dan Shila Mengakui lagu ini khas ditujukan buat cinta hatinya

sama-sama kita Layan lagu ini,,



VIDEO MASIH AKU CINTA SHILA AMZAH








LIRIK MASIH AKU CINTA

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Cara mu,memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada
Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka
Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta
Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua
Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink