Home » , , , , , , , » Lagu Yuna Shine Your Way Dinyanyikan Oleh Top 10 American Idol 2013 (Video)

Lagu Yuna Shine Your Way Dinyanyikan Oleh Top 10 American Idol 2013 (Video)

Lagu Yuna Shine Your Way Dinyanyikan Oleh Top 10  American Idol 2013 (Video)





Lagu Yuna Shine Your Way Dinyanyikan Oleh Top 10  American Idol 2013 (Video)



Rakyat Malaysia pasti berbangga apabila lagu nyanyian Yunalis Zarai atau Yuna, Shine Your Way yang merupakan runut bunyi filem The Croods bakal dipersembahkan oleh sepuluh finalis American Idol musim ke 12.

Lagu tersebut bakal dinyanyikan secara berkumpulan oleh finalis-finalis tersebut pada malam keputusan (result show) yang bakal disiarkan esok (Jumaat), jam 7.00 petang menerusi saluran 711, StarWorld dan siaran tertunda menerusi saluran 8TV pada Sabtu, jam 10.30 malam.

Sepuluh finalis yang berjaya meneruskan perjalanan dalam American Idol adalah Lazaro Arbos, Janelle Arthur, Curtis Finch Jr, Candice Glover, Kree Harrison, Amber Holcomb, Paul Jolley, Angie Miller, Burnell Taylor dan Devin Velez.

Sementara itu, Shine Your Way ditulis oleh Adam Young, Alan Silvestri dan Glen Ballard dan ia dirakamkan untuk kredit akhir filem terbitan Dreamworks Animation yang bakal berada di pawagam pada 21 Mac ini.

Yuna kini menetap di Los Angeles, Amerika Syarikat dan menjadi artis rakaman Verve Music Group.Shine Your Way menyaksikan Yuna berkolaborasi dengan kumpulan Owl City.




Shine Your Way Yuna + Owl City








Shine Your Way - American Ido2013






1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Greеtings! I know this iѕ kіnԁ of off topic
but I was ωоndeгіng which blog platform агe yоu usіng foг this
site? Ι'm getting fed up of Wordpress because I've haԁ pгoblems with hacκerѕ and
I'm looking at options for another platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

Also visit my web blog: Glee Season 4 Episode 16 Feud

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink