Home » » SEGMEN AKU DAN SEKOLAH...

SEGMEN AKU DAN SEKOLAH...

segmen ini..saje-saje aku join..walaupun dah lame aku tinggalkan sekolah..huhu

semoga aniss dapat result spm yang baek,,,,dan berjaya dalam kehidupan....





MAKNA SEKOLAH BAGI ANDA???
-sekolah..mestilah tempat belajar,tempat menuntut ilmu,...bukan yang itu sahaja kat sekolah lah tempat kita belajar erti kehidupan..mengajar erti persahabatan..dan belajar berdisiplin agar kita tidak susah dan tidak menyusahkan orang lain pada masa depan..

CERITAKAN KENANGAN MANIS ANDA DI SEKOLAH....
-aku dulu sekolah dari form 1 sampai form 5 duduk kat asrama..
kenanagan manis mesti banyak..kelentong warden laaa semata-mata mintak tandatangan pulang bermalam dirumah,,,hahaha,,,setiap pagi mesti ada perhimpunan..muka aku ni tak putus-putus kena berdiri kat depan perhimpunan pasal lambat datang...selepas perhimpunan sesi kena rotan laaah..hampir setiap pagi...oooouh sungguh indah masa itu,,punggungku dirotan...

CERITAKAN KENANGAN PAHIT ANDA DI SEKOLAH....

-pengalaman pahit...sebenarnya aku tak ambil peduli pasal pengalaman pahit ni...so aku tak tau apakah pengalaman pahit aku..masa kat sekolah..yang pahit semua aku anggap manis belaka..pengalaman lah yang mengajar erti kehidupan..

tapi ada satu pengalaman yang tidak boleh dilupakan...budak asrama ni suka fly..lompat pagar..sekali kene kejar dengan anjing taman sebelah..mencanak berlari sampai jatuh,,,habis luka berdarah macam orang jatuh moto...


okeh dah siap..kepada adik-adik yang nak ambil result spm 23 haribulan ni..good luck..anda dah buat yang terbaik...jangan lah frust sangat..terima dengan wajah gembira...paerjalanan adik-adik masih jauh..ok...


inilah muka-muka belum baligh budak kelas aku
cuba teka mana aku...
aku duduk ditepi master...hahaha

3 ulasan:

aNiss :):) berkata...

hahaha :) mekasehh sebab daaa join :):) best bace tadi... mekaseh jugak tolong doakan keputusan spm aniss...
p/s : TQ berkongsi kenangan :):)

GeminiGurlz berkata...

haha... kenangan manis tu...

azizul berkata...

huhu..nanti bagitau laa resul spm korang...huhuhi

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink