Home » » GEGAR BLOGGER BARU

GEGAR BLOGGER BARU

aku nak join jugak..dah lama tak join segmen




tekan jer banner tu..mesti mask blog pak cik ben

kenapa aku ambil gambar ni,,,,pasal gambar ni jer lah menjadi banner dalam setiap segmen pak cik ben buat masa sekarang ni...banner ni melambangkan segmen sedang berlangsung...
hahaha..aku tak mau ambil gambar lain..

kenapa aku jadi blogger,,,

born to be a blogger...hahhaa
tapi malang,,umur 20 baru nak start berblog..
nak tau kisah aku start berblog ni?
dulu aku berblog hanya untuk iklankan barangan jualan mak aku ja,,
masih tak tahu apa itu blogwalking..lepas promote kat fb dan hanya tunggu orang tengok
itu jer...ada kot dalam 20 follower...
lepas tu aku ubah style..nak post pasal vespa pulak..tapi ilmu pasal vespa ni ada limit dia..
kemudian jadi lah seperti ini..aku tulis apa ang aku minat..kalau ada info aku sebarkan..
kenapa blog aku dalam bahasa melayu...
biarkanlah kita sebarkan ilmu dalam bahasa ibunda kita..
orang kita juga yang dapat....
betul tak????betul kan..kan..kan...




blog yang wajib aku masuk..mestilahblog
1-Santai Bersama BEN ASHAARI
bila tuan blog ni buat segmen...dia membantu blogger-blogger lain,,
dan memeriahkan suasana blog di malaysia ni
ok laa tu..orang tolong kita,,kita tolong orang tu balik..
2-! Erti Kehidupan...
blog ujang,,entah kenapa alu selalu pergi
3-Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau
ramai budak suka baca blog ni...

sekian

15 ulasan:

Fauzan 'Jahn' Abas berkata...

simple but nice kinda blog...

anyway, salam kenal...

nick_riena berkata...

salam perkenalan...

datang terjah sni..

diyana berkata...

opersi tinggalkan jejak!!datang dari blog abg ben..dan follow jugak ^^

azizul berkata...

thanks semua

solo molo berkata...

salam singgah dan ziarah...
gegar blogger baru !!!~

Yaya^Pink berkata...

balas kunjungan kamu...

da folo kamu lik da....=)

fashah84 berkata...

salam ziarah....

suka blog ni...
smoga terus berjaya dlm dunia blogging....

lenloy berkata...

Salam kenal, dari blog encik ben

azizul berkata...

salam perkenalan juga kepada anda..

Fuuyooh berkata...

salam kenal.. saya pak aji.. dtg dari blog Hj ben..

SiS NaD berkata...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 SaMBiL TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN... JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

Lulu caldina berkata...

keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

Hanieqha berkata...

singgah lompat2 senyum sengih kt cni yee..
hehe..
nice blog..

Shriaaapppp Shrrriiiaaapppp atas keyboard!!
JANGAN ON9 LEBIH KUL 3!!

qemaishak berkata...

datang gegar & follow:)

pRiNCe berkata...

salam perkenalan..sy pun blogger baru..:)
tapi tak dapat join...:(

harap kita dapat jadi kawan ye...:)

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink