Home » » syair(apa aku ada kau tak ada)

syair(apa aku ada kau tak ada)

harini aku nak buat sajak ke syair ke aku pun tak tahu..harap korang enjoy..

nak balas pantun ini pun boleh..komen-komen lah yer..

dah komen tu tinggalkan backlink korang..leh aku bace entri korang pulak


Apa ada pada gaya kalau hanya bersahaja.....
Apa ada pada cahaya kalau tak mampu melihatnya......
Apa ada pada duka.... tanpa merasainya...
APA AKU ADA HANYA PINJAMAN SEMATA!!!!

Apa ada pada kelajuan tanpa dapat mencapainya........
Apa ada pada masa kalau ia berlalu tanpa kenangannya.............
Apa ada pada kemenangan dengan ada kekecewaanya..........
Apa adanya penunggang kalau tak ada motornya.........

Aku laju mengejar masa........
Aku berlari mengejar cahaya.......
Block ku korek mengikut rasa.......
Masih tak dapat kelajuan cahaya........


Apa aku ada..............
Kau Tak ada..............

1 ulasan:

Eqmal berkata...

terbaik bro!!

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink