Home » » BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN




latar belakang saya ..

nama aku muhammad azizul hakim bin idris
azizul hakim/ahkim/ijoi...
dilahirkan pada 11 mei 1991. 910511-08-****
di hospital besar teluk intan perak...
dan kini menetap di nibong tebal,pulau pinang..
aku ni pemalu orangnya..
anak pertama dari lima adik beradik...
seorang lelaki...
memang suka berblog.


Profesion sekarang

sekarang masih belajar
mekanikal engineering kat uthm parit raja johor..
aku sebenarnya nak jadi ustaz..tapi terpesong ke arah fizik..hahaha


Blog favourite saya.. kenapa ?

blog yang selalu diupdate dengan info-info yang aku minat..
of course blog ben ashaari..kalau boleh semua segmen dia aku nak join...dapat laa siket tingkatkan traffik aku...


Blog yang saya tak suka nak masuk .. kenapa ?

blog yang lama tidak di update...pasal post dah basi..nak letak jejak kat shoutmix pun rasa malas...


Impian saya terhadap blog saya ..
impian saya terhadap blog
-dapat follower yang ramai
-dapat traffik yang tinggi
-dapat mencapai tahap macam blog abg ben


ps:aku sebagai anak perak..moh le kite ke kuale 30 april ni..karnival vespa antarabangsa...jom2

24 ulasan:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ berkata...

salam singgah dari segmen blog kelahiran :)


jom jenguk satu²nyer kelahiran MELAKA

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

manggosteen berkata...

uish..uthm blogger ni..geng uthm gak..

faraa halim berkata...

dtg,jenguk n folow
kite sme perak ehhe

Qaseh dalia adelia berkata...

ok qaseh dtg tambah follower hehe ,,jauh ni dtg dr ganu .. xde air2 ke haha

pRiNCe berkata...

prince blogger kuala lumpur..
datang dari segmen abg ben..
maap la ye...prince ni newbiee lagi...:)

shah-kayrul berkata...

salam kenal...terjah dari blog ben...

melawat kengkawan kat negeri perak pulak...sama la dengan wife aku bdk penang

fRaMe+LenSeS berkata...

Assalamualaikum.. aii.. orang utagha jugak ka.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

azizul berkata...

waalaikumsalam semua

PiNky@hEarT berkata...

orang penang mai terjah! =p

azizul berkata...

ten kiu semua....aku nak terjah blog korang pulak...

Tok Esah berkata...

tok datang dari terengganu!! hehe salam perkenalan juga!!

Tok Maghi Dari Ghanu, Jenguk Cucu

azizul berkata...

baik tok...hahaha

solo molo berkata...

0rang k0lumpo datang menjengah...
teman dulu sek0lah kat parit, perak...
5 tahun teman kat sana...

azizul berkata...

ooooooooooooo...

Annis Suzana berkata...

hai ank perak.... mlwt ank perak.. sy ank perak jgk.. hihi

cik ayin berkata...

blogger pahang sini..datang dari belog abg ben :)

irzat adam berkata...

pantun
dr perak dtg ke perak
haaaaa..smbong sndri le...hehe..o_0 v

~nsar~ berkata...

salam ziarah serta singgah negeri....

Lulu caldina berkata...

Wohoo..blogger dari Perak!!...Hi...ngee

kakyong berkata...

salam kenalan dari kakyong.. moh le kita weeiii... :D


jemput singgah ke kakyong.com


n3 terkini kakyong.com
Penangan sup ayam kampung
Tutorial : Gobok sliding @ Tab menu accordion

... berkata...

as salam..

datang ziarah & ukhwah dari segmen encik ben~
saya blogger kuala lumpur~
saya reader baru kamu, maka saya follow kamu~
oo..nak jadi ustaz, teapi terpesong...insya'ALLAH dimakbulkannya =)


mai dtang terjah saya pula

ben ashaari blogger ikut negeri

nak kongsikan :

internet lambat dan selalu disconnect, sila rujuk sini

putrifayad berkata...

dtg dari segmen En.BA..
semoga terus maju jaya:)

Chieda Hafiz berkata...

Hyep... Orang Perak mai terjah blog org Perak sat. Selamat berkenalan... Ngeee :D

Faztee Danisha berkata...

hi org perk..dtg jnguk sini..wlupun segmen ni dh last..slm ziarah

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink