Bersama Kita Memboikot Produk Israel | Senarai Produk Israel

boikot Produk Israel



 Senarai Produk Israel harus diboikot











Umat Islam digesa memboikot segala bentuk perkara yang berhubung kait dengan Israel termasuk produk keluaran rejim itu sebagai tanda protes ke atas kekejaman mereka membedil Gaza.


Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom, berkata usaha itu boleh dilaksanakan seluruh umat Islam bagi membuka mata Israel bahawa masyarakat dunia menolak segala bentuk kezaliman terhadap rakyat Palestin.
Kita mengecam sekeras-kerasnya kekejaman Israel ke atas penduduk Palestin. Kita bukan saja ambil kira faktor kemanusiaan dan keagamaan, tetapi hakikatnya manusia sejagat tak dapat menerima kekejaman. Kita harapkan pelaksanaan segala macam (tindakan) yang boleh mem-berikan tekanan terhadap Israel.


Tak kiralah jika ia pemulauan produk dikeluarkan Israel atau segala yang berkait dengan rejim itu supaya mereka sedar kekejaman menumpahkan darah di bumi Palestin adalah sesuatu yang tak wajar, katanya selepas merasmikan Majlis Khatan Perdana di Hospital Yan, di sini semalam.


jom kita lihat senarai Produk dan barangan yang menyokong Israel Durjana











Untuk Ketahuinya lebih lanjut dan melihat Update Gerakan Kempen Boikot Israel


Klik = BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN




AOL Time WarnerApax Partners & Co Ltd
Coca-ColaDanone
Delta GalilDisney
Estée LauderIBM
Johnson & JohnsonKimberly-Clark
Lewis Trust Group LtdL'Oreal
Marks & SpencerNestle
News CorporationNokia
RevlonSara Lee
SelfridgesThe Limited Inc
Home DepotIntel
StarbucksTimberland
McDonald's

Arsenal FC

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink