Home » , , , , , » Zain Saidin Tidak Tolak Jodoh Dengan Rozita Che Wan

Zain Saidin Tidak Tolak Jodoh Dengan Rozita Che Wan

Zain Saidin Tidak Tolak Jodoh Dengan Rozita Che Wan


Zain Saidin Tidak Tolak Jodoh Dengan Rozita Che Wan



Saya Memang Ada Perasaan Dengan Rozita Che Wan - Zain Saidin


Zain atau nama sebenarnya Mohamad Zain Mohd Saidin, 28, berkata, dia menyuarakan hasrat itu kerana hatinya sudah lama tertarik dengan sikap baik hati dan keikhlasan wanita berusia 39 tahun itu.

“Dia seorang wanita yang baik dan ikhlas. Jika tertulis ada jodoh antara kami, saya tidak menolak.

“Saya akui memang menyukai Che Ta tetapi lebih daripada itu saya tidak boleh komen,” luahnya ketika dihubungi mStar Online, baru-baru ini.

Ujar Zain, walaupun gosip yang mengaitkan mereka seolah tidak pernah berakhir, hubungan mereka pada waktu ini masih lagi sekadar teman biasa.

“Memang saya mahu dan tertarik pada dia tetapi kami hanya berkawan pada masa ini. Saya tidak nafikan mahu menjalin hubungan melebihi apa yang kami lalui sekarang.

“Kalau benar ada sesuatu yang terjalin antara kami, sudah tentu saya akan berkongsi dengan khalayak,” terangnya.


Rozita terus dikaitkan dengan pelbagai kontroversi dan lelaki termasuk yang terbaru Shah Iskandar.
Mengenai perkembangan kerjaya, Zain berkata, dia bakal terbang ke India selama tiga minggu untuk penggambaran drama bersiri Cinta Agra tidak lama lagi.

“Drama itu akan menjalani penggambaran di Malaysia dan India tetapi saya belum pasti bila jadual penggambaran di sana akan bermula.

“Pada masa ini, saya masih menjalani penggambaran drama bersiri KL Drift The Series di bawah Skop Productions.

“InsyaAllah, selepas itu penggambaran drama Oh My English bagi musim kedua pula menyusul pada Januari depan,” tuturnya.

Terbaru, aktor berdarah kacukan itu didakwa berasa cemburu ekoran keintiman Rozita dengan pelakon baru, Shah Iskandar di lokasi penggambaran.




Buddyz™ Takkan Terpisah
Bagai teh tarik dan roti canai. Tetap rapat dan hebat. Macam budak hipster dengan jeans ketat. Tak sedarah tapi bersaudara. Kongsi kisah persahabatan anda dan Buddyz™ dengan semua!

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink