Demonstrasi Bantah Burger Mcdonald Percuma

Demonstrasi Bantah Burger  Percuma | Burger Percuma
















BUKIT MERTAJAM - “Dear Palestine, You Are Not Alone, Jangan Buta Perut! BOIKOT!!” adalah ungkapan peserta Demontrasi Aman Boikot Burger Percuma McDonald yang berhimpun berhampiran Restoran McDonald Jalan Permatang Pauh di sini hari ini.
McDonald’s Malaysia melancarkan McDonald’s Breakfast Day untuk meraikan hidangan makan pagi yang paling penting. Pada 19 November 2012, McDonald’s akan menawarkan 1 burger Egg McMuffin secara PERCUMA kepada 1000 orang pelanggan pertama di setiap restoran Sarapan McDonald’s di seluruh negara.  Dari 7 pagi hingga 10 pagi, kesemua 215 buah restoran Sarapan McDonald’s akan mengalu-alukan semua rakyat Malaysia bersarapan bersama.

Peserta perhimpunan aman tersebut mempertikaikan kesesuaian Restoran makanan segera tersebut mengadakan “McDonald’s Breakfast Day” dengan memberi 1 burger percuma pada masa yang sama Negara Yahudi Israel sedang membedil dan membunuh ribuan rakyat Palestine.  Perhimpunan tersebut menyatakan sokongan moral kepada penderitaan rakyat Palestine dan memboikot barangan keluaran rakyat Israel.
Tiada kekecohan berlaku dan beberapa anggota rela dilihat berkawal bagi mengawasi 
suasana setempat terkawal.

Klik= SINI


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink