Khairul Fahmi Umum Tarikh Nikah Leuniey 21 November Ini

Khairul Fahmi Umum tarikh Nikah Leuniey 21 November Ini | Apex Umum Tarikh Nikah Leuniey 21 November Ini 








Apex Umum Tarikh Nikah Pada 21 November Ini


KUALA LUMPUR – Biarpun sibuk dengan persiapan perlawanan menentang Singapura pada 25 November ini untuk Piala AFF Suzuki 2012, penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex, 23, masih berupaya untuk mencuri masa bagi mengumumkan tarikh pernikahannya yang sah pada Rabu, 21 November 2012.

Pengumuman rasmi itu bakal dibuat oleh Apex sendiri di sidang media perkahwinan Apex dan Leuniey yang bakal di adakan di Hotel The Royale Bintang, Damansara yang merupakan penaja lokasi perkahwinan Apex.

Pada sidang media tersebut, Apex juga bakal mengumumkan pihak yang terlibat pada majlis bersejarahnya itu nanti.

“Insya-Allah, saya akan meluangkan masa seketika pada Rabu ini untuk mengumumkan tarikh perkahwinan saya. Saya juga akan cuba menjawab persoalan berkaitan majlis penting ini.


KLIK=SINI










0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink