Boikot Produk Israel Atau Boikot Akhlak Israel Mana Yang Penting?


Boikot Produk Israel Atau Boikot Akhlak Israel Mana Yang Penting?








memboikot produk israel adalah salah satu cara untuk menghentikan serangan zionist terhadap palestin,untuk pengetahuan usaha memboikot produk israel akan memberi kesan yang paling minima terhadap ekonomi israel.Disini aku nak kongsikan ulasan daripada seorang ustaz yang telah menarik minat aku untuk berkongsi kepada anda semua, tentang Boikot Produk Israel Atau Boikot Akhlak Israel Mana Yang Penting?


Boikot Produk Israel Atau Boikot Akhlak Israel Mana Yang Penting?


Tindakan memboikot produk yahudi adalah BENAR, tetapi adakah ia satu KEUTAMAAN? Yang mana lebih utama, memboikot produk yahudi atau memboikot akhlak yahudi yang kita ikut dan amal setiap hari dalam kehidupan kita seperti bergaul tanpa batasan, menonton rancangan yang melalaikan anjuran yahudi, mengambil ringan hal aurat Dan lain-lain? 

















Yang mana agaknya lebih yahudi benci, boikot produk atau boikot akhlak mereka? Ingatlah janji Allah SWT; "Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan redha kepada kamu hingga kamu mengikut agama mereka" (Al Baqarah : 120) 

Cadangan ana, kita buat dua2 tapi pada masa yang sama kenal pasti yang mana lebih utama. Sedarlah, sekarang ini kita tidak perlu keluar untuk menemui yahudi kerana pengaruh laknatullah ini dengan mudah telah memasuki ke dalam rumah kita seolah2 kita sendiri yang menjemputnya (TV, internet dll).

Ulasan Dipetik Dari

-Ustaz Zahazan Mohamed-



0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink