Home » , , , , , » Tazkirah Abby Abadi kepada artis Malaysia

Tazkirah Abby Abadi kepada artis Malaysia


Tazkirah Abby Abadi kepada artis Malaysia














Tazkirah Abby Abadi kepada artis Malaysia

Kepada yang mengikutiTwitter milik Abby Abadi pasti ada terbaca coretan Abby di akaun twitternya.
Di dalam twitternya Abby ada mengatakan yang artis-artis di Malaysia kena sedar kerana mereka sudah dijauhkan daripada agama. Abby juga ada menyentuh tentang Zed Zaidi  sebagai Presiden Seniman.
Abby Juga telah mengatakan mengenai isu politik Umno kepada Artis Malaysia  yang lain




Kredit to= For Blogger





RM1 juta dalam genggaman!
Bayangkan, anda peserta rancangan permainan dan wang ganjaran menjadi milik anda sebelum permainan bermula! Tak percaya? Memperkenalkan rancangan permainan yang termasyhur - Money Drop!

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink