10 Foto Terbaik Pilihan Instagram 2012

Foto Terbaik Pilihan Instagram 2012

























Foto Terbaik Pilihan Instagram 2012


Laman perkongsian Gambar  Instagram menerbitkan foto-foto yang sangat mewarnai perjalanan dunia pada 2012..

"ketika tahun 2012 semakin berakhir, kami ingin mengongsikan kejadian-kejadian bersejarah yang memberi erti perjalanan tahun ini," kata pengelola Instagram melalui blog.

Di blog ini, Instagram—yang sekarang dimiliki oleh Facebook—menerbitkan sepuluh foto, mulai dari cuaca beku di Eropa hingga pemilihan presiden Amerika Syarikat, dan protes besar di ibu kota Argentina, Buenos Aires.

Foto cuaca beku di Eropa pada bulan Februari diabadikan oleh pengguna Instagram dengan identiti nicholaschallis.

Ia memotret sebuah kereta yang diselimuti salji yang membeku.

Untuk bulan Julai, Instagram memilih foto gadis kecil yang berpose di hadapan Patung Liberty di New York, ketikan perayaan Hari Kemerdekaan Amerika Syarikat.

Olimpiade London, salah satu upacara olahraga terbesar tahun ini, menarik perhatian luas.

Secara khusus Instagram memilih suasana upacara pembukaan sebagai salah satu foto terbaik.

Pilihan bulan Julai Instagram adalah foto perjalanan pesawat ulang alik Endeavour dari Texas ke California, yang diambil oleh sweetjohn.

Foto-foto lain yang mendapat perhatian khusus adalah festival banteng di Spanyol, ibadah haji, dan terjangan Topan Sandy di pantai timur Amerika. (BBC)

Untuk melihat 10 Gambar Terbaik Isntagram 2012


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink