Senarai 5 Smartphone Terbaik 2012



















Senarai 5 Smartphone Terbaik 2012


Dengan begitu banyak produk smartphone yang ada dipasaran, adakalanya membuatkan kita menjadi bingung untuk membuat pilihan, apalagi jika poket kita hanya mempunyai budget yang cukup-cukup makan.

Tapi jangan risau kerana sekarang anda tidak lagi ragu-ragu membuat pilihan kerana senarai dibawah adalah smartphone terbaik tahun 2012 yang boleh dipertimbangkan.

Nokia Lumia 920

























Tiga ciri yang akan diingati ialah teknologi PureView dengan Optical Image Stabilisation dan lensa Carl Zeiss inovatif pada kameranya. Aplikasi Windows Phone dan semestinya teknologi mengecas bateri tanpa wayar.

HTC One X+


Dikuasakan pemprosesan empat teras 1.7GHz, ia turut menawarkan storan 64GB dan bateri tahan lama. Sistem audionya turut diperkemas dengan Beats Audio dan kamera yang sangat menakjubkan.

Samsung Galaxy S3


Pantas dan direka sangat mesra pengguna. Memiliki fungsi yang pelbagai dan kemudahan bersandarkan keselesaan pada pemakai, S3 terus kekal antara telefon pintar terbaik kini.

Samsung Galaxy Note II



























Note II menggunakan cip pemprosesan 1.6GHz empat teras Samsung Exynos dan turut dibantu RAM sebesar 2GB. Ia turut didatangkan dengan kemaskini S Pen baru dan perisian lebih segar tersedia.

iPhone 5


Diperbuat daripada bahan aluminium dan kaca, menggunakan saiz paparan lebih besar iaitu skrin retina 4 inci dengan teknologi sentuhan bersepadu. Ia juga menggunakan kad SIM Nano yang bersaiz 44% lebih kecil berbanding mikro SIM.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink