Shila Amzah Dihentam Peminat Sebab Mc Donalds

Shila Amzah Dihentam Peminat Sebab Mc Donalds  | Lepas Konsert Amal Gaza Shila Makan MC Donalds












Shila Amzah Dihentam Peminat Sebab Mc Donalds | Lepas Konsert Amal Gaza Shila Makan MC Donalds


Berikut adalah apa yang dikutip di laman Forum Cari . Mereka Membincagkan mengenai Shila Amzah Dihentam Peminat Gara-Gara berkongsi Gambarnya ketika makan burger Mc Donalds.

Bila kita lihat Komen pada foto berikut,Banyak komen yang menghentan Shila bebrbanding memuji dengan isu memboikot barangan produk Yahudi Untuk menyelamatkan Palestin








Shila Amzah Bakal Adakan Konsert Amal Untuk Gaza

Sementara itu, penyanyi berusia 22 tahun itu bakal mengadakan Konsert Shila Amzah sempena Gala Amal Pamoga-Gaza buat pertama kalinya sepanjang 12 tahun berkecimpung dalam industri muzik tempatan.
Kata Shila, dia bersyukur apabila pihak penganjurnya, Vida Beauty membuka peluang untuknya mengadakan konsert sendiri yang akan berlangsung pada 29 Disember lepas di Hotel One World, di sini.







Sebelum ini Shila Amzah dikatakan Boros kerana memborong kasut untuk koleksi peribadi beliau Di Amerika

SHILA AMZAH DIKATAKAN BOROS, BORONG KASUT DI AMERIKA



Apa-apapun biasalah tu,Nama Shila Amzah Semakin Naik dan Mendapat perhatian peminat.Kritikan dan pujian tu tak boleh lari jika Bergelar Artis..

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink