Gambar: ChaCha Maembong Yang Cun Macam Emma Maembong

 ChaCha Maembong Yang Cun Macam Emma Maembong







ChaCha Maembong Yang Cun Macam Emma Maembong



Pasti semua maklum Siti Aishah atau lebih dikenali Cha Cha Maembong merupakan adik kepada pelakon baru wanita yang kini sedang meniti namanya dikalangan penonton setia drama-drama picisan Melayu iaitu Emma Maembong.

Cha Cha Maembong Tidak Cemburu

Walaupun Cha Cha dikatakan terlebih dahulu terjebak didalam bidang hiburan ini namun nasibnya tidak sebaik Emma. Gadis yang berusia belasan tahun ini sempat kami temui di Majlis pelancaran drama terbaru terbitan Suhan Movies iaitu SETIA HUJUNG NYAWA.
Jelasnya “Mungkin tuah Emma lebih dahulu berbanding saya didalam bidang ini. Tapi saya rasa bertuah juga apabila Emma kini sudah semakin dikenali menerusi drama-drama yang pernah dilakonkanya walaupun dia masih baru lagi.
“Mungkin dah itu rezeki dia, saya pun tidak kisah dan tidak pula timbul perasaan cemburu kepada Emma berkenaan populariti yang diperolehinya pada masa ini. Lagiun dia kakak saya dan saya pun masih muda, banyak benda yang saya masih perlu belajar dan perjalanan dalam bidang ini juga masih jauh lagi. Tak mengapa jika saya masih kurang dikenali pada waktu ini kerana ketika ini adalah proses pembelajaran saya terhadap industri ini”







0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink