Home » , , , , » Cara Bayi Membantu Ibu Mencuci Lantai Rumah

Cara Bayi Membantu Ibu Mencuci Lantai Rumah



zaman sekarang semua boleh buat,
Bayi yang kecil pun boleh membantu ibu mengemop lantai rumah tau.
khas untu bayi anda yang sedang meniarap dan merangkak.
cuma pakaikan baju Baby Mop pada bayi anda,Dan lepaskan saja di ruang dalam rumah,,

untuk pengetahuan sebuah syarikat di London lelah memperkenalkan pakaian yang membolehkan bayi dapat membantu ibu mereka mencuci lantai rumah.pakaian yang bernama baby mop ini dijual pada harga sekitar Rm120 sepasang.

bayi yang menggunakan Baby Mop juga “akan mendapat riadah berfaedah, membakar tenaga dan membentuk otot.” “Amalan itu akan membantu bayi mendapat tidur yang lebih baik,” kata syarikat itu.
Sementara itu, jurucakap BetterThanPants.com, Mike Parker, berkata kira-kira 100 pasang Baby Mop berjaya dijual dalam tempoh hanya sebulan sejak ia diperkenalkan di laman sesawang berkenaan.

“Setakat ini, maklum balas daripada pelanggan sangat positif walaupun ada sedikit e-mel negatif mengenai idea produk itu,” katanya. Bahagian pembersih pada tangan dan kaki Baby Mop diperbuat daripada bahan gentian mikro yang dilekatkan secara langsung. 



UNTUK KELIHATAN BERSERI SEPANJANG HARI KLIK=SINI

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink