Home » , , , , , , » Zulfahmi Raih Tempat Ke 3 di Valencia -Video Lari Dari Kena Arak lagi

Zulfahmi Raih Tempat Ke 3 di Valencia -Video Lari Dari Kena Arak lagi




Pelumba Moto3 negara, Zulfahmi Khairuddin melengkapkan musim 2012 Moto GPnya dengan lagi kejayaan membanggakan nama Malaysia.
Selepas melakar kejayaan sulung podium naib juara pada Grand Prix Malaysia bulan lalu, Zulfahmi membuktikan bahawa dia memang layak menerima anugerah pelumba paling meningkat naik Moto3 musim ini.

Pada Grand Prix Valencia lewat petang tadi, Zulfahmi yang memulakan perlumbaan dari petak ke-17, mempamer kematangan apabila memintas pelumba lain dalam keadaan litar yang basah, melengkapkan pusingan penutup tirai musim ini dengan podium tempat ketiga.

Secara keseluruhannya, Zulfahmi melepasi sasaran pungutan 100 mata, melengkapi musim 2012 bersama pasukan AirAsia-Ayo di tempat ke-7 dengan 128 mata.


"Saya tidak sabar untuk saingan tahun depan dan ia akan menjadi lebih berdaya saing tetapi saya akan bersedia," kata pelumba berusia 21 tahun yang menduduki tempat kedua pada MotoGP Grand Prix Malaysia 2012 di Sepang, bulan lepas. 

"Saya juga berasa begitu gembira apabila mengetahui SIC, promoter MotoGP Grand Prix Malaysia, memenangi anugerah 'Acara MotoGP Terbaik 2012',"


Dapatkan Percutian Ke Hong Kong KLIK=SIni

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored material stylish.

nonetheless, you command get got an impatience over that you
wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield
this hike.

Feel free to surf to my blog; shephard

Tanpa Nama berkata...

Hello, just wanted to say, I liked this blog post.
It was inspiring. Keep on posting!

My blog - shirt

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink